منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
manga



الموقع : في بيتنا
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي   الأربعاء 15 أبريل 2009, 7:22 am

قام مجلس ادارة النادي الأهلي بالاتفاق مع الفنانة اللبنانية هيفاء وهبي على أن تقوم باحياء الحفل السنوي للإحتفال بشم النسيم المقرر اقامته يوم الأثنين المقبل بفرع النادي الأهلي بمدينة نصر.

وقد علم El-Ahly.com أن هيفاء ستحصل على 50 ألف دولار لها بمفردها بخلاف الاقامة في أحد الفنادق الكبرى بالقاهرة وأجر الفريق الموسيقي التابع لها والذي سيرافقها في الحفل.

وكذلك فمن المقرر أن يحيي الحفل بخلاف الفنانة اللبنانية هيفاء وهبي مجموعة من الفنانين المصريين يتقدمهم كل من حمادة هلال ورامي صبري وخالد سليم.

الجدير بالذكر أن مجلس ادارة النادي الأهلي اعتاد على اقامة حفل سنوي في عيد شم النسيم بفرع النادي بمدينة نصر ويأتي حفل العام الحالي كامتداد للحفلات السنوية بالنادي حيث كان حفل العام الماضي قد أحيته الفنانة اللبنانية اليسا.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://manga21.ahlamontada.com/
روز



تاريخ التسجيل : 15/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي   الأربعاء 15 أبريل 2009, 11:57 pm

ليه يعني سؤال لماذا نحتفل بشم النسبم؟ ربنا يهدى الجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسراء



الموقع : في ستر من الله وعفوه
تاريخ التسجيل : 20/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي   الجمعة 17 أبريل 2009, 10:17 am

هو احنا اللي فيه دا من شويه الفلوس باقيه عندنا كتير والحمد لله لافي بطاله ولا عنوسه الكل مرتاح وبعدين احنا لازم نقدر الفن ونشجع البنات يقلدوها والفلوس باقيه كتير هنوديها فين
حسبي الله ونعم الوكيل
حسبي الله ونعم الوكيل
حسبي الله ونعم الوكيل
حسبي الله ونعم الوكيل
الواحد دمه محروق عشان المبلغ دا شويه
ربنا ينصر الاسلام ويعز المسلمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.way2allah.com/
طارق خالد



الموقع : عش الحب
تاريخ التسجيل : 07/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي   الجمعة 17 أبريل 2009, 6:26 pm

والله حرام الكلام ده المبلغ ده ممكن يفتح كام بيت وممكن يحل مشكله كام شاب قاعدين على القهوه
وممكن يغير كام مؤسسه تعليميه لاتعتبر مؤسسه تعليميه
المبلغ ده ممكن يساعد كام فلسطينى مش لاقيين مكان يناموا فيه
وممكن يساعد كام واحد فى المجاعات المختلفه حولنا
وبعدين نرجع نشتكى الحقونا الكثافه السكانيه السرقه الاغتصاب البطاله النصب
حسبنا الله ونعم الوكيل
حسبنا الله ونعم الوكيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمكه الجميله



تاريخ التسجيل : 05/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي   السبت 18 أبريل 2009, 6:01 am

امال انتوا فاكرين ايه دى هيفاء وهبى يعنى الهيافه كلها واللى محتاج هيافه يستنانها يوم شم نسيم الهيافة Evil or Very Mad Evil or Very Mad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mahgora



الموقع : بيتنا
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي   الأحد 19 أبريل 2009, 12:48 am

انا مش عارفة انتوا متضايقين ليه المبلغ ده بالنسبالها فكة دى عاملة عمليات تجميل ب اكتر من مليون دولار وسلموا علي الازمة الاقتصادية
Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امة الرحمن



تاريخ التسجيل : 18/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي   الأحد 19 أبريل 2009, 1:50 am

ياجماعةاحنابنقو ل كله يرقص000000000
كله يغني00000000
كله يق00000000000000000
ولا تعليق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
UnknoOown Girl



تاريخ التسجيل : 12/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي   الأربعاء 22 أبريل 2009, 2:02 am

جميل جدااااااااااااااا
ملكوا يا جماعهــــ مدايقين ليهـــ صحيح على راى مهجورهــ دى فكهــ بالنسبهــ ليها هههههههههههههههههههههههه

هى هيفاء هتيجى تحى حفل شمـ النسيمـ كل سنهــ فطبعا لازمـ نكرمها ودهــ النادى الاهلــــــــى الكرمـــ كلهــــ ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فتاة القران



تاريخ التسجيل : 14/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي   الأربعاء 22 أبريل 2009, 6:31 am

ايوة برافو عليكى النادى الاهلى,,,الكرم كله
على رأى المثل المصرى"اللى معاه قرش محيره, ....يجيب هيفاتغنى"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
طارق خالد



الموقع : عش الحب
تاريخ التسجيل : 07/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي   الأربعاء 22 أبريل 2009, 11:19 am

والله ................
اعتقد بقى يعنى مدام هوا النادى الاهلى وواثق اوى من نفسه كده
بدل مايجيب واحده ترقص وتغنى والكل يرتكب ذنوب ممكن
يتبرع بالمبلغ ده لحساب مستشفى السرطان او لاى دار
ايتام او لصالح الجمعيات الخيريه او للفلسطينيين
يبقى على الاقل اخدوا حسنات بدل الذنوب اعتقد كده
هوا ده النادى الاهلى لكن اللى يجيب نموذج سئ
وبعد كده الناس تقلده ونرجع تانى نشتكى من لبس البنات
المستفذ فى الشوارع وانعدام الدين!!!!!!!!!!!
معتقدش ان هوا ده النادى الاهلى Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
ومش عايزانا نزعل ولا نضايق وبعدين نحتفل بشم النسيم ليه
اصلا وندفع مبلغ زى ده فيه ليه.................
ياسلام لو بيدفعوا المبلغ ده فى الاضحيات فى عيد الاضحى للفقرا
ولا انتوا بقى رايكوا ان احنا خلاص اتحلت كل مشاكلنا الاقتصاديه
مبقاش فيه حد تعبان ولا مريض ومش لاقى تمن الدوا يا عينى
ياريت يا جماعه نكون ايجابيين ونتفاعل مع الامور اللى تهم بلدنا بشئ من
لجديه شويه
ياريت محدش يزعل منى بس فعلا الموضوع مستفذ جدااااااااااااااا
pale pale Sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مقابل 50 ألف دولار لها وحدها : هيفاء وهبي تحيي حفل شم النسيم في النادي الأهلي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية رياض الأطفال :: منوعات :: رياضة-
انتقل الى: