منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 خروج الاهلى وفرصة جديدة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
baby comm.



تاريخ التسجيل : 06/04/2009

مُساهمةموضوع: خروج الاهلى وفرصة جديدة   الأحد 03 مايو 2009, 10:49 pm

خرج الاهلى حامل لقب بطولة الاندية الافريقية على يد كانو بيلارز ومما لا شك ان جماهير الاهلى ومصر كلها حزنت على تلك الواقعه ولكن تعالوا ننظر للموضوع بنظرة ايجابية فالاهلى بعد خروجه امس تحول مباشرة الى كأس الاتحاد الافريقى البطول التى لم يفوز بها اى نادى مصرى بعد تغيرها اسمها
واستعصى لقب بطولة كأس الاتحاد على الاندية المصرية جميعا فلم يفز بها اي ناد مصري منذ ان استحدثت البطولة عام 2003
فالمثل يقول ربى ضرة نافعة انا عن نفسى متفائل فهذه هى البطولة التى لم ياخذها الاهلى بشكلها الجديد
ترى هل يفعلها الاهل وبذلك يكون حصل على كل البطولات00 اتمنى ذلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yoya



تاريخ التسجيل : 07/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: خروج الاهلى وفرصة جديدة   الإثنين 04 مايو 2009, 3:31 am

طبعا هارد لك للأهلى و قدر الله و ما شاء فعل , و نتمنى انه يشرفنا فى البطولة الثانية .
و أنا حزينة جدا لخروجه المبكر من البطولة المفضلة له بس الحمد لله على كل حال .
Sad Sad Sad Sad Sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
EMY



تاريخ التسجيل : 12/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: خروج الاهلى وفرصة جديدة   الثلاثاء 05 مايو 2009, 2:27 am

الحقيقة انا ماكنتش مصدقة ان ده الاهلى اثناء المباراة. ومحستش بيه غير فى الشوط التانى مش عارفة ايه اللى حصل . بس هى دى كرة القدم. الاهم انها صفحة واتقفلت صحيح مع الم وحزن شديد بس انتهت وخلاص . ياريت نركز بقه فى الباقى................. وربنا معانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
pondoaaa19



الموقع : فى بيت بحبة اوى اوى اوى
تاريخ التسجيل : 28/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: خروج الاهلى وفرصة جديدة   الأربعاء 06 مايو 2009, 4:15 pm

يا جماعة مالكوا الكرة مش على طول مكسب ومش على طول خسارة مش كدة ولا اية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
خروج الاهلى وفرصة جديدة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية رياض الأطفال :: منوعات :: رياضة-
انتقل الى: