منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

برافوا عمرو اديب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
baby comm.

baby comm.

برافوا عمرو اديب Empty
مُساهمةموضوع: برافوا عمرو اديب   برافوا عمرو اديب Emptyالثلاثاء 23 يونيو 2009, 11:37 pm

قدم الاعلامى الكبير عمرو اديب امس اعتذار على الهواء مباشرة للاعبى المنتخب وجهازهم الفنى على ما بدر منه واعترف عمرو على الهواء انه كان منفعل زيادة عن اللازم نتيجة الخسارة الكبيرة واعتذر عن التجريح فى لاعبى المنتخب وجهازه
الفنى .
دلوقتى اقدر اقول باعلى صوت ان عمرو اديب هو الاعلامى المفضلى بالنسبة لى
بنت مصر

بنت مصر

برافوا عمرو اديب Empty
مُساهمةموضوع: رد: برافوا عمرو اديب   برافوا عمرو اديب Emptyالأربعاء 24 يونيو 2009, 1:09 am

انا بقي لو من لاعيبي المنتخب
لا اقبل الاعتذار وارفع عليه قضيه
دا مش سهل انه يتهمهم في شرفهم
انا صحيح ضدهم علشان العرض اللي قدموه قدام امريكا
بس عيب اللي هو عمله ده والاتهام ده
مهما كان منفعل مايقولش كده خااااالص
شكرا ليك ع الموضوع
وتسلم ايدك يارب
baby comm.

baby comm.

برافوا عمرو اديب Empty
مُساهمةموضوع: رد: برافوا عمرو اديب   برافوا عمرو اديب Emptyالأربعاء 24 يونيو 2009, 2:31 am

انا بشكرك على تعلقيك بس عايز اقولك حاجة
مش عيب ان الواحد يغلط لكن العيب انه ميعترفش بغلطه وكلنا بنغلط وربنا بيسامح يبقى احنا مش هانسامح
كمان هو الراجل معذور برضه لانه كان فى جهات رسميه فى جنوب افريقيا بتأكد ده والغلط اللى يؤخذ عليه هو انه صدق او مكنش على ثقة كبيرة بلاعبين المنتخب ولما اكتشف انه غلطان اعتذر انا بحب عموما عمرو اديب وعلشان كده سمحته
شكرا
waa831990

waa831990

برافوا عمرو اديب Empty
مُساهمةموضوع: رد: برافوا عمرو اديب   برافوا عمرو اديب Emptyالخميس 25 يونيو 2009, 10:08 pm

شكرا عالموضوع بس أنا عن نفسى أووجهة نظرى ان عمرو أديب مش بس غلط غلط فادح بس لما مكنش عنده ثقة فى ولاد بلده واللى كل المصريين والعالم كله كان بيفتخر بأخلاقهم العالية قبل أدائهم الكروى ولكن عمرو أديب شهر بيهم وكان سعيد انه كان له السبق فى ذلك كما نعلم فى الدين الأسلامى فى كتاب الله العزيز (بسم الله الرحمن الرحيم يا أيها الذين آمنوا اذا جاءكم فاسق بنبأ فتبينوا أن تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين) صدق الله العظيم كان من الممكن للاعبى المنتخب مسامحته اذا كان فقط أعلن الخبر وفقط ولم يحقق عمرو أديب بنفسه ويصدر الحكم القاصى بنفسه ويشهر بأبناء بلده بل بشر بمصر كلها دائما يعرف الأعلاميين والقضاه والمحاميين بل والناس جميعا أن المتهم برىء حتى تثبت ادانته اذن أخل عمرو أديب بشرف مهنته أولا وشرف مصر ككل بعد ذلك ولن أستطيع أبدا نسيان ماحدث فكيف بالاعبين نسيان هذا أعتقد أن التصالح سيكون خارجيا فقط وشكرا وهذه وجهة نظرى

برافوا عمرو اديب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حديث الساعة00 المنتخب وعمرو اديب
» ياترى عملت إية يا عمرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» المنيري: عمرو زكي يقترب من مباراة الاتحاد، وعلاء علي مستمر في التأهيل