منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كرسي الاعتراف

جنه
fulla
مريم الفقي
إيناس عبد الحميد (نوسة)
angel baby
the legend
مرام ممدوح ابراهيم
amooooola
tweety
Jelan
simsima
beauty
جولييت
nanooo
مرمر والزمن
أطياف
manga
فتاة القران
22 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

كرسي الاعتراف - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 8:54 pm

يا جماعة حد يستدعي جيلان هنا حالا بدل ما نضطر الي استخدام اساليب غير تقليدية للقبض عليها

قولولها احسن تسلم نفسها هنا في اقرب وقت
beauty

beauty

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 8:56 pm

يا نانو

مانتى سالتى خلاص ومفيش لسه اجابه !!

مستنينك يا جيلان bounce
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 9:27 pm

طيب اوك سورى ع التاخير
اجابة سؤال نانوو ايه الحاجة اللى مخبياها عليكى
طبعا مفيش اى حاجة خالص
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 9:29 pm

ايه اكتر حاجة ندمتي انك عملتيها في حياتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 9:50 pm

انتوا شكلكوا هتعصرونى
انى صاحبت وحده وحبيتها بجد وطلعت متستاهلش بس انا اصلا مش بندم على حاجة لانى بتعلم منها
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 9:56 pm

هسألك سؤال عبارة عن موقف وعاوز اعرف انتي ممكن تتصرفي ازاي فيه
انتي دلوقتي ماشية مع الانسان اللي بتحبيه اوووي
وفجأه
جات لك واحده هبله ومجنوونـه
وضربتـك بالقلم على قفاكي
قدامـه
هتعملي ايه ؟؟
وشكلك هيكون ايه ساعتها ؟؟
جاوبي وياريت يكون بصراحه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 10:25 pm

ايه رد فعلك لو لقيتي ان نانووووووووووووووووو هي الصاحبة دي
nanooo

nanooo

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 10:32 pm

انت عايز توقعنا فى بعض جيلان انا عمرى ماهاعمل كده اسحبى السؤال ده متجاوبيش عليه
ممكن اسألك تانى هاتعملى ايه لو انتى ماشيه على كوبرى قصر النيل والكوبرى فجأه انهار ايه رد فعلك ردى بقى يافلحه ع الاسئله الى عندك دى كلها هههههههههههههههههههههههه
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 10:37 pm

لا خلينى اجاوب
سيبينى عليهم
اكيد نانور مش هتعمل كده استحاله واى وحده صحبتى او تعرفنى اكيد مش هعمل كدى انا مش بعمل حاجة وحشه فى حد عشان وحده تيجى وتعمل كدى
وبردو مفيش وحد هتيجى م الباب للطاق وتضربنى يعنى
ثم انى ايه اللى هيخلينى امشى مع حبيبى فى الشارع بمشيش مع حد انا
وبعدين هو اللى المفروض يتصرف مش انا
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 10:41 pm

هو مش هيكون غيرى ع الكوبرى وبعدين انا بحب المغامرات اوى
هعمل زى بقية الناس هحاول انقذ نفسى او استسلم للامر الواقع واقول جت من عند ربنا
nanooo

nanooo

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 10:44 pm

يااااااااراجل انا فكرتك هاتتبلى مياه ههههههههههههههههههههههههه
بس كويس انك جيتى فى وقتك علشان كانوا هايستخدموا معاكى اساليب تانيه lol!
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 10:58 pm

لحقت نفسها في اخر لحظة

طب جاوبي

لو جبتي 3 تفاحات عشان تأكليهم وكنتي جعانه جدااااااااااااااااا هتموتي من الجوع فتحتي اول واحدة لقتيها مدودة ورميتيها وفتحتي الثانيه لقتيها بردة مدودة ومفيش غير الثالثة هتعملي اييييييييييييييييييييييه؟

لو ماشية انتي وخطيبك (عشان متزعليش يا ستي) في منطقة مقطوعه وفجأه طلع عليكو قطاع طرق وحبيبك دا اتخلي عنك في الموقف ده وفجأه جه واحد ماتعرفيهوش انقذك منهم هتعملي اييييييييييييييييه؟
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 10:59 pm

بصي يا جيلان هو الموقف عادي يعني مش معنى اني سألتك يبقى خلاص لازم تمشي مع واحد بتحبيه
تخيلي وبظرووفها وبعدين البنت اللي هتضربك هيبقى من الباب للطاق فعلا علشان دي هبله
ومش فاهمه
وبعدين هو مش هيقدر يتصرف علشان مينفعش ولد يضرب او يعمل حاجه مع البنت دي علشان هي بنت
عمووما شكرا لاجابتـك
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 11:20 pm

انتوا بتسالوا خمسين سؤال مرة وحده
هفتحها بردو ولو طلعت مدودة خلاص هو مفيش اكل غيرهم يعنى هستحمل لحد ماربنا يفرجها مع ان الجوع كافر بجد زى مابيقولوا مش عارفه احتمال اشحت بقى

واحنا ايه اللى هيمشينا فى منطقه مقطوعه واكيد هيكون فى حد معانا هو مش اكيد اوى يعنى بس لو فرضا ده حصل يبقى هشكره اللى عمل معايا اما بقى خطيبى ده فحسابه عندى هيبقى عسير ان شاء الله مش هيعمل كدى ايه اللى هيخليه يخطبنى لما مش بيخاف عليا
بس هو ساعتها منظرة اللى هيبقى وحش اوى وهتبقى نقطة سودا بينا بس
nanooo

nanooo

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 11:23 pm

ياجامد انت ياجامد ايه الردود الحلوة دى
ايه اصعب موقف حصلك ياجميل ردى لغايه ماروح اصلى العصر افكرلك فى كام سؤال كده tongue
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 11:36 pm

سؤال تاني

-واحد قريب منك (احد اقاربك مثلا) وعلاقتك بيه سيئه جدا

اذكري يقربلك ايه؟ وايه سبب العلاقه السيئه؟ومين اللي ابتدي؟ ممكن تتصلح ازاي؟

-واحدة صديقتك او اي حد انتي غلطي في حقه قدامه او من وراه وعايزة تعتذريله علي الهوا

اذكري هو مين؟ وغلطي في حقه ازاي؟ وقدامه او من وراه؟ ونص الاعتذار؟؟؟؟؟؟؟؟ (ياريت يكون من الكليه بتاعتك عشان يقدر يسامحك ويكون الموضوع له فائدة)

وشكرا

دا اخر سؤال انا هسألهولك
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالأربعاء 08 يوليو 2009, 12:07 am

اصعب موقف حصلى لما كنت مخنوقه اخر حاجة قمت مشيت فى شارع مش اعرفه بيودى ع الصعيد وانا كنت فى القاهرة والشارع ده كان فاضى من البشر بس فيه عربيات وبعدين واحد وقفلى وكان عايز يخطفنى ويركبنى معاه بالعافيه واستخدم معايا كل الوسائل اللى تتخيلوها والل متتخيلوهاش وبعدين ربنا انقذنى منه باعجوبه بعتلى اربع رجاله م السما قعد زعق ويوقلهم مش عايزة تركب معايا زى مايكون ليه حق عليا كان ليه عين يتكلم كمان ومش كنت مصدقة نفى انى وصلت لبر الامان الحمد لله ربنا سترها معايا كان زمانى ضايعه
tweety

tweety

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالأربعاء 08 يوليو 2009, 4:21 am

معلش يا جماعه انا اتأخرت عليكوا
بس الظروف
بالنسبه للأسئله سؤالي هو:
ايه الحاجة اللي نفسك تعمليها
بس متقدريش؟ وليه متقدريش؟؟
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالأربعاء 08 يوليو 2009, 5:25 am

ليه ما جاوبتيش علي اسئلتي يا جيلان
nanooo

nanooo

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالأربعاء 08 يوليو 2009, 10:22 pm

انتى متى ولا ايه ياجيلان لا فوقى انتى لازم تجاوبى ع الاسئله دى كلها متفكريش انك هاتخلعى tongue
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالخميس 09 يوليو 2009, 12:41 am

سورى ياجماعه انى اتاخرت عليكم بس ده لانى كنت بفكر فى الاجابه
ده زائد انى بعت الاجابه اكتر من مرة وقبل ماتتبعت يروح الموقع متشال لوحدو بقدرة قادر
amooooola

amooooola

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالخميس 09 يوليو 2009, 6:11 am

ana h5tar sa7b el3ba
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالخميس 09 يوليو 2009, 6:41 am

سورى ياجماعه ع التاخر والاسباب هى اولا الجهاز معفن موت وكتبت الاجابه كذا مرة وكان علطول بيفصل قبل ماتتبعت
والتانى انى مش كنت عارفه احل الاسئله بتاعتك اديتور حاساها غريبه شويه كنت بفكرلها ف اجابه
كمان الموضوع ده معمول اساسا عشان نسال بعض اسئله من خلالها نعرف بعض اكتر والاسئله دى مش كدى
بس هى حلوة يعنى صاحبها تعبان فيها عشان كدى هجاوب واحاول اخليها تعرفكم بيا اكتر
بالنسبه للسؤال الاول واحد من قرايبى علاقتى بيه سيئه جدا فالاجابه انه مفيش علاقه تقريبا بينى وبين قرابيى الولاد خالص سلامات بس لا اكثر ولا اقل
وبقية قرايبى فالعلاقه بردو فاترة مناسبات وبس لدرجة انى ساعات كتير بحس انى مقطوعه من شجرة تخيلوا
اما بقى بالنسبه للحل فاكيد انى احاول اوطد العلاقات واصل الرحم انا بصله بس مش كتير بس اكتر حد بروحلها هى جدتى ربنا يديها طولة العمر
بس مظنش ان فى علاقات هتتصلح ويبقى الحال كما هو عليه
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالخميس 09 يوليو 2009, 6:53 am

اما بالنسبه للسؤال التانى فنقول وحده اسمها ايه غلط ف حقها تلات مرات بالكلام وبسبب صراحتى الزايده
كنت هسببلها مشاكل كتير بس هى عرفت تخرج من التلات مرات بس انا بقى شكلى وحش اوى قدامها وقررت انى اقلل علاقتى بيها شيه علشان المشاكل اللى بسببهالها
بس هى بنوته جدعه اوى وتستاهل كل خير
وانا بعتذرلها ع الهوا وبقولها ياريت تسامحنى لانه والله غصب عنى ومش قصدى حاجة والله بس هى جت معاكى كدى انا اسفهولو الحل انى اقلل علاقتى بيكى فانا قللتها
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الاعتراف   كرسي الاعتراف - صفحة 2 Emptyالخميس 09 يوليو 2009, 7:01 am

الحاجة اللى نفسى اعملها هى انى اسافر برة مصر والف الدنيا ويبقى عندى شقه فى اليكس فى منطقة كويسه
ومقدرش لانه الحل الوحيد انه عريسى يكون ملياردير وبايع اهله
انا بحلم كتير اوى ومش هوهفوق غير لما اتصدم بالواقع بس هتبقى الصدمة جامده اوى
على فكرة انا مش بحلم بانسان غنى خالص عايزة حد فى نفس مستوايا عادى يعنى علشان كدى استحاله حلمى ده يتحقق

كرسي الاعتراف
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» كرسى الاعتراف