منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)

اسراء
القلب الطائر
هنودة27
manga
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
manga

manga

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Empty
مُساهمةموضوع: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالسبت 11 يوليو 2009, 2:46 am

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 640504942

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 715246822

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 396268213

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 330339864

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 351711079

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 852736518

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 565743447

ياله بقي كل واحده فيكم تختار طقم واحد بس وبلاش طمع وتعزمني بقي
http://manga21.ahlamontada.com/
هنودة27

هنودة27

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالسبت 11 يوليو 2009, 3:27 am

انا اخترت الطقم التانى ويشرفنى انى اكون اول واحدة عزماكى يلا بسرعة متتاخريش مستنياكى Basketball lol!
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالسبت 11 يوليو 2009, 3:47 am

مرسي ليكي يا هنوده ع الشاي الجامد ده وتسلم ايدك ياقمر وانا بهديكي الطقم التاني مايغلاش عليكي ابدااااااااااااااااا

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 813837593

مني احلي هديه لاحلي بنوته عقبال ميكون زيه في بيتك يااااااااااااااااااارب
القلب الطائر

القلب الطائر

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالسبت 11 يوليو 2009, 9:22 pm

انا اخترت الخامش وبعزمك على لشاى يا مانجيتى وكمان مش شاى سادة شاى بلبن اى خدمة
اسراء

اسراء

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالسبت 11 يوليو 2009, 10:09 pm

الطقم التاني تحفه ياتري هاتهديني واحد زيه وللا جيت متأخره علي العموم انا كدا كدا عازماكي
http://www.way2allah.com/
angel baby

angel baby

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالأحد 12 يوليو 2009, 2:02 am

انا كمان عاوزة الطقم التانى

عندك منه كتير بقى يا منجا

ويالا بسرعة قبل الشاى ما يبرد
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالأحد 12 يوليو 2009, 2:20 am

اولا احب اقبل عزومه صاحبه القلب الطائر وانا بموووووووووووت في الشاي بالبن
وتستاهلي الهديه ياستي وزوقك بجد رقيق قووووووووي وعجبني موووووووت
اتفضلي ياستي
بس صبي بسرعه

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 850218624
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالأحد 12 يوليو 2009, 2:28 am

انا جيت اهو يا angel baby وطبعا لازم اجيبلك احلي هديه تختاريها واكيد طبعا زوقك دايما بيعجبني في كل حاجه
ومع اني دوقت الشاي من ايدك كتييير بس ده مايمنعش ان انا برضه قبلت العزومه
وجبتلك معايا احلي هديه وياله بقه علي رايك قبل مايبرد

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 626601473
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالأحد 12 يوليو 2009, 2:28 am

لالالالالالالالالا طبعا يا اسراء ده اكيد لازم يكونلك الطقم اللي تختاريه ولو مكانش فيه اجيبلك طبعا
وبالذات مدام هشربه من ايدك انتي بقي
واتفضلي ياستي اهو بس صبي بسرعه بقه

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) 626601473
angel baby

angel baby

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالأحد 12 يوليو 2009, 2:33 am

هههههههههههههههههههههه

تسلميلى يا احلى منجايا بس ممكن المرة ده

نخليه شاى وكيك
لؤلؤة

لؤلؤة

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالأحد 12 يوليو 2009, 7:40 am

فعلا الطقم التانى رقيق مووووووووووت
انا عازماكى على شاى بلبن لانى زيك بحبه جداااااااااااااااااااا
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالإثنين 13 يوليو 2009, 6:43 pm

ماااااااااشي يا angel baby اما نشوف الكيك ده اللي ماشوفناهوش غير مره واحده بس في حياتنا عندك
وانا مستنيه الشاي بالبن يالؤلؤه واكيد طبعا يا لولو احنا متفقين في حاجات كتيييييييييييييير
واكيد الطقم ده رقيق بس عشان انتي اختارتيه
وطبعا مايغلاش عليكي يا احلي لؤلؤه
nourhanmatar

nourhanmatar

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالثلاثاء 14 يوليو 2009, 3:02 am

انا هاخد الطقم السادس مع انه معلهوش طلب ممكن يكون ارخص الا صحيح هو العرض عباره عن طقم مفيش اي هديه تانيه هههه
لؤلؤة

لؤلؤة

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالجمعة 17 يوليو 2009, 2:48 am

ميرسى على كلامك الجميل يامنجة واحب ااقولك بلاش طمع يا نونو ههههههههههههههه
soso12

soso12

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالثلاثاء 21 يوليو 2009, 4:15 am

أنا عجبني أخر طقم

بس ممكن أعزمك على كاكاو بدل الشاي لأني مابحبيش الشاي

بس يالا بسرعه لأني صبيت الكاكاو Smile bounce [b]
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)   اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات) Emptyالثلاثاء 21 يوليو 2009, 5:36 am

مرسي يا سوسو ع المشاركه
انتي بجد شكلك رقيقه جدااااا لان الطقم الاخير ده كله رقه ورقته لفتت انتباهي وطبعا مايغلاش عليكي يا سوسو مع انه واجب عليا انا عشان اول مره تشرفيني في موضوع
بس ع العموم هديتك محفوظه
والعزومه مقبوله
وتصدقي فعلا انا نفسي في الكاكاو والله
ياريت يكون حقيقي بقي وبرضه يكون سخن

اللي هتعزمني علي فنجان قهوه او شاي ليها عندي هديه الطقم اللي تختاره(بس من غير خناق يابنات)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بليزززز مسسسساعدتكم بالبحووث اللي عندي
» اللي توصل لرقم 5 ترمي صرصار للعضوه اللي تختارها
» اللي يوصل خمسه يهدي ورده ل اللي بيحبه
» رصيد مجاني علي النت تقدروا تشتروا بيه من المواقع اللي علي النت كل اللي تحتاجوه 27 دولار بمجرد التسجيل
» قهوه على الحائط