منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

michael jakson مايكل جاكسون

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mahmod

michael jakson   مايكل جاكسون Empty
مُساهمةموضوع: michael jakson مايكل جاكسون   michael jakson   مايكل جاكسون Emptyالثلاثاء 14 يوليو 2009, 3:07 am

اولا انا من عشاق مايكل جاكسون انا باحبه جدا خصوصا بعد ما اسلم وياريت ما فيش حد يعلق على انه اسلم لان ده حاجه بينه وبين ربنا اهنا مش بادينا وكل واحد يقول مايكل مش اسلم ده حرام عليه فقد قال الله تعالى اذكروا محاسن موتاكم وانتو تتذكروا كل شىء قبيح له فلماذا يمكن الله يغفرله انت المسلم لا مايكل نطق الشهادتين قبل ان يموت وكان يصلى ويرتل القران الان هوه مات لا شىء يفيدونا عند قول انه عمل عمليات تجميل والقضايا الى كانت عليه الله يخليكو اطلبوا من ربنا يرحمه علشان خاطر اولاده دول ذى القمر يارب يكون اسلم انا باحبه وباسمع اغانيه وبحفظها مع ان الهجه صعبه وانا لسه صغيره انا باتاثر بكلاامه وازاى كان بيغنى بكل احساس وبحب لكل الناس ولشعبه هو بجد بياثر فيا انتو بتفهمو على كيفكم علشان واحد قال ده مش اسلم الكل وراه وفاكرين دى شطاره حد فكر يجمع معلومات ويتاكد لا طبعا انتو زى مانتو عمركو ما هاتتغيروا انتو المسلمين لو تعرفوا الى عملوا للجمعيات الخيريه والاطفال ده عمل ليهم مستشفى وملاهى للاطفال وبالمجان ده غير انه قعد سنتين يعمل حفلات الحفله ب 400 مليون دولار شوفو كام حفله وده كله للايتام ده غير المؤسسه الخيريه وانتو بصيتو على اعمال هالوحشه ما حدش بص على اعماله الخيريه ليه مكسوفين من نفسيكو لما واحد كافر امريكى مع انا اسلم بس اهه زى مانتو بتقولو يتبرع بده وانتو المسلمين للاسف انا حزينه لماذا لم تذكروا عمل واحد له خير بجد انا حزينه عليكو يا مسلمين عايزه منكو مناقشه ارجووكو بس بعد ماتفكروا ارجوكو انا اسماء احب اسمع ردودكو بجد زعلانه لو تعرفو هو اثر فيا ازاى وفى اسلامى وغير حياتى ازاى هاتغفروا له باىىىىىىىىىى
mahmod

مُساهمةموضوع: رد: michael jakson مايكل جاكسون   michael jakson   مايكل جاكسون Emptyالخميس 16 يوليو 2009, 7:35 pm

انتو ليه مش عايزين تكتبوردود اناااا عايزه حد ينااااااااافشنى فى الموضوع ده ارجوووكوووووووووو
بتول

بتول

مُساهمةموضوع: رد: michael jakson مايكل جاكسون   michael jakson   مايكل جاكسون Emptyالخميس 16 يوليو 2009, 11:40 pm

الله يرحمه ويرحمنا ويرحم اموات المسلمين........
amooooola

amooooola

مُساهمةموضوع: رد: michael jakson مايكل جاكسون   michael jakson   مايكل جاكسون Emptyالجمعة 17 يوليو 2009, 4:33 am

مكرر
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: michael jakson مايكل جاكسون   michael jakson   مايكل جاكسون Emptyالسبت 18 يوليو 2009, 12:06 am

انا كمان مصدقه انه اسلم لانه ادفن بالطريقه الاسلاميه
لكن مش كنت بحبه
وبدعي بجد ان واحد زي ده الغرب كله بيحبه يكون اسلم
وربنا يظهر اسلامه لكل الناس يااااااااااااارب
وعموما شكرا ع الموضوع

وعايزه اقولك الموضوع ليس بردوده
ولكن بقيمته التي توصل لكل من يقراه
وقيمه الموضوع وقصدك وصلني
والف شكر ع الموضوع
http://manga21.ahlamontada.com/

michael jakson مايكل جاكسون
صفحة 1 من اصل 1