منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 24 أغسطس 2009, 8:06 pm

هل تستطيع ان ترتبط بشخص و تبادله الحب لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟



الحكاية ببساطة انتي لو بنت و جالك ولد قالك بحبك هل تقدري ترتبطي بيه (تتجوزيه) لمجرد انه بيحبك ولا لازم انت كمان تحبيه و تتعلقي بيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


طيب بالنسبة للولاد


هل لو بنت اظهرت لك مدي حبها و تعلقها بك هل تروح تخطبها من اهلها لمجرد انها بتحبك
و لا لازم انت كمان تحبها او تلاقي فيها الانسانة اللي تقدر تكمل معاها حياتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


يعني المهم يكون الشعور من عندك و عندها او بمعني اصح متبادل


و هل لو ارتبطت بشخص مش بتحبه و لا بتكرهه لمجرد بس انه بيحبك و متعلق بيك هل بكدة تكون بتظلمه؟؟؟؟؟؟؟


ارجو تكون الفكرة وصلتكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امونة



تاريخ التسجيل : 08/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 24 أغسطس 2009, 8:18 pm

انا عن نفسي كرامتى متسمحليش اروح اقول لواحد انا بحبك


لازم هو اللى يقول . علشششان انا اعرف بنات كتييير قلوها وندموا فالاخر وانا اخذ العبرة من الغير



فيه مثل مصري قديم بيقول خدي اللي يحبك ومتخديش الي انت بتحبيه



ولو واحد جه قالي انا بحبك وانا بستلطقه ممكن اوافق عليه علشان اكييييد هيخلينى اسعد وجدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 24 أغسطس 2009, 8:29 pm

خدي اللي يحبك ومتخديش الي انت بتحبيه
مثل مريح جدا
بس صعب تطبيقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كليوباترا



تاريخ التسجيل : 19/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 25 أغسطس 2009, 4:48 am

ياريت ييجي بس ويقول بحبك
وانا هوافق علطول
بس مينفعش العكس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.oraefy



الموقع : بجوار سرير العيااااان..
تاريخ التسجيل : 26/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 25 أغسطس 2009, 5:05 am

وممكن نقول المثل برضه للولاد
خد اللى تحبك..مش اللى انت تحبها
كان واحد صاحبى بيقولهولى على طول..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 25 أغسطس 2009, 5:10 am

ههههههههههههههههه
عندك حق يادكتور
بس برده
لا تبكي علي اللبن المسكوب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مالك الحزين



الموقع : فى ارض الله الواسعة
تاريخ التسجيل : 17/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 25 أغسطس 2009, 5:13 am

ادونى مقياس اعرف منه(انه يحبك)
وبعد كدة اقولكو رائى Question
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 25 أغسطس 2009, 5:15 am

خدي اهو
المقياس اهو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مالك الحزين



الموقع : فى ارض الله الواسعة
تاريخ التسجيل : 17/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 25 أغسطس 2009, 5:24 am

لأ حقيقى مقياس جامدجدا
بصراحة وجهة نظرى ممكن متعجبش ناس كتير
بس انا شايفةان حتى لو البنت اتحطت فى حاجة زى كدة لايمكن تفكر حتى انها تقول
هو اللى لازم يجى لحد عندها ويقر ويعترف
وساعتها بسسسسسسسس
البنت برضه تفكر كتيييييييييييييييييييييير
لان للاسف اللى بيتكلم مبيترجمش كلامه لأفعال
الا نادرا
واسفة للاطالة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 25 أغسطس 2009, 5:32 am

عندك حق يامالك
مع ان كلامك فيه تحيز
بس انا معاكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هل تستطيع ان ترتبط بشخص لمجرد انه يحبك ؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية رياض الأطفال :: منوعات :: موضوعات عامة-
انتقل الى: