منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
إيناس عبد الحميد (نوسة)



الموقع : شبرااااااااااااااااااااا
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الأحد 25 أكتوبر 2009, 12:53 pm

قررت بعد عده مشاورات بيني وبين نفسي اني احط صورتي هنا ..
((( لا تستغــربــون ترااهــاا صـورتي )))




بس على قوله المثل الي اوله شرط اخره نور ..
شرطي انو مافيه احد يحفظ الصوره عنده ..
واول ماتشوفونها تقولون ماشاء الله تبارك الله(( عن العين )) ..





الان اخليكم مع الصوره تحت ..









شوي شوي شوي





هد السرعه










احم احم






طبعا مصورها من بعيد شوي اسفة لو مش واضحه








شوي شوي كل ده عشان تشوفووفوووو ن صورتي !!








اقول اذكرووو الله





والله الي يحفظها بجهازه ازعل منه صحيح مش هعرفه لكن الله يعرفه





والصور بمسحها وبعدل الموضوع بعد يومين









اليكم الصوره







صورتــي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس عبد الحميد (نوسة)



الموقع : شبرااااااااااااااااااااا
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الأحد 25 أكتوبر 2009, 12:55 pm

معلش هنااااااااااااااااااااااااااااانت















8





قربت اهيه



يا ختى عليا






















ما شاء الله عليااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امونة



تاريخ التسجيل : 08/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الإثنين 26 أكتوبر 2009, 12:34 am

دة انتى زي القمررررررررررررررررررررررررررررررررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yoya



تاريخ التسجيل : 07/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الإثنين 26 أكتوبر 2009, 4:18 am

بيتهيألى انتى أحلى من القمر شوية .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هاجر



تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الإثنين 26 أكتوبر 2009, 4:19 am

ما شاء الله ايه الجمال ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس عبد الحميد (نوسة)



الموقع : شبرااااااااااااااااااااا
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الإثنين 26 أكتوبر 2009, 11:53 pm

هههههههههههههههه
ميرسى لمروركم الجميل انتو اللى قمرااااااااااات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤة الشرق



تاريخ التسجيل : 06/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الأربعاء 28 أكتوبر 2009, 11:56 pm

إية القمر دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قمر الزمان



تاريخ التسجيل : 22/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الخميس 29 أكتوبر 2009, 1:43 am

يا رخامه ههههههههههههههههههههه

فعلا قمر

احب اعرفك بالقمر

منذ أربع مليارات سنة ونصف، كان القمر مغطّى بالحمم البركانية المنصهرة والتي شكّلت محيطات من الحمم على سطح القمر.

القمر ماهو الا كتله صخريه معتمه يستمد نوره من الشمس

تعيشى وتخدى غيرها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس عبد الحميد (نوسة)



الموقع : شبرااااااااااااااااااااا
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الجمعة 30 أكتوبر 2009, 2:26 am

القمر ده هو انت يا لؤلؤة الشرق Very Happy



ال قمر الزمان ال.................
منذ أربع مليارات سنة ونصف، كان القمر مغطّى بالحمم البركانية المنصهرة والتي شكّلت محيطات من الحمم على سطح القمر.

القمر ماهو الا كتله صخريه معتمه يستمد نوره من الشمس



امممممممممممممممممم ............فهمت وانا اقول انت مسمية نفسك قمر الزمان ليه ............اتااااااااااارى الاعتراف بالحق فضيلة.....اممممم
ميرسى ع المعلومة يا كتلة صخرية معتمة

rabbit geek
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قمر الزمان



تاريخ التسجيل : 22/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الجمعة 30 أكتوبر 2009, 2:47 am

انا مش هرد عليكى علشان عرفت انك تعبانه

عموما الف مليوووووووووووووووون سلامه يا قمر


Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس عبد الحميد (نوسة)



الموقع : شبرااااااااااااااااااااا
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الجمعة 30 أكتوبر 2009, 3:41 am

الله يسلمك يا دودو ايوة كدة اتظبطى Very Happy

ادعيلى بقى اخف عشان اقوم اعمل شغل العملى اللى متلتل ورايا بالكووووووووووووووووووم affraid
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لؤلؤة



تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الجمعة 30 أكتوبر 2009, 11:36 pm

ههههههههههههههههههههههههه بس اعتقد انت احلى شوية يا نوسة
بس حلو شغل الردح اللى بينك انتى ودودى ده بس المهم انكوا اتصالحتوا ده بفضلى طبعاااااااااا
هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قمر الزمان



تاريخ التسجيل : 22/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الأحد 01 نوفمبر 2009, 3:42 am

يارب تخفى بسرعه عشان ارجع ارخم عليكى تانى

بجد وحشتينى جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amooooola



الموقع : في قلوب احبابي
تاريخ التسجيل : 04/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الأحد 01 نوفمبر 2009, 9:15 am

على فكره انت طلعتى شبهى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس عبد الحميد (نوسة)



الموقع : شبرااااااااااااااااااااا
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الأحد 01 نوفمبر 2009, 5:36 pm

هههههههههه اكيد طبعا يا لولو انا احلى شوية هى بس الصورة مطلعتش حلوة زى الاصل geek
طب خلاص يا لولو كل ماتلاقى غادة قلبت عليا قليلها انى تعبانة Very Happy


ميرسى يا غادة يا رب اخف عشان انا كمان ارخم عليكى كدة وابهدلك lol!


اموووووووولا انا برده كنت حاسة انك شبهى ههههههههه بس تقريبا كمان حاسة ان بنات المنتدى كلنا كدة شكل واحد................قمررررررررر sunny
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ropy



تاريخ التسجيل : 01/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الإثنين 02 نوفمبر 2009, 12:11 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايدة قمر اربعتاشر يا خواتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملوكه



تاريخ التسجيل : 11/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الإثنين 02 نوفمبر 2009, 3:08 am

ههههههههههههههههه
ايه الجمال ده يا نوسه
بسم الله ما شاء الله
بس اعتقد انت احلى شوية يا نوسة
وحشاني يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس عبد الحميد (نوسة)



الموقع : شبرااااااااااااااااااااا
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الجمعة 06 نوفمبر 2009, 11:57 am

ميرسى يا روبى يا قمراية
ملوووووووووووووووووكة حبيبتى وحشانى كتير معلش بقى اصل الصورة مطلعتش حلوة زى الاصل ههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
beauty



الموقع : فى بلدى الحبيبه مصر
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الجمعة 06 نوفمبر 2009, 6:11 pm

قمر 14 يا جميل

بس حلوه البعته ديه lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس عبد الحميد (نوسة)



الموقع : شبرااااااااااااااااااااا
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   السبت 07 نوفمبر 2009, 12:01 am

ميرسى يا بيوتى يا قمراية Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
يارة



تاريخ التسجيل : 10/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الجمعة 13 نوفمبر 2009, 11:00 pm

قمر بالليل ولا بالنهارد (:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
beauty



الموقع : فى بلدى الحبيبه مصر
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الأحد 15 نوفمبر 2009, 1:14 am

قمر بالستر Very Happy Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس عبد الحميد (نوسة)



الموقع : شبرااااااااااااااااااااا
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   السبت 21 نوفمبر 2009, 9:02 pm

هههههههههههه لالالالا انا متاكدة انك قمراية بجد يا بيوتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ropy



تاريخ التسجيل : 01/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الأحد 22 نوفمبر 2009, 4:42 am

بجد قمر في كل الاحوال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس عبد الحميد (نوسة)



الموقع : شبرااااااااااااااااااااا
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو   الأحد 22 نوفمبر 2009, 11:10 pm

ههههههههههههههههههههه
انت اللى قمر يا روبى منورة التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
احم احم ....اللى عايز يشوف صورتى يدخل...........واااااااو
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية رياض الأطفال :: منوعات :: صور ظريفة-
انتقل الى: