منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟

الساحرة
baby_lolo
ضحى الروبى
emaaa
farfora
فراوله
ميرو
sandy
مون الملاك
احلى بنوته
نوووور
LELY22
baby comm.
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
farfora

farfora

تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالسبت 20 مارس 2010, 5:26 pm

احم احم نحن هنا من الواضح ان الرجالة مش عايزة تجيبها لبر مش ملاحظ يا baby comm ان انت لوحدك على كل البنات دى ياعينى ياحرام مش لاقى الى يساعدك هههههههههههههههه وعلى راى المثل الكترة تغلب الشجاعة واحنا هنا البنات الى اكتر فلذلك اطلب من كل بنات المنتدى ببدا الهجوم انتشروووووووووووووا على الرغم ان احنا قلنا المسامح كريم وكفاية عليهم لحد كدة بس الظاهر ان التسامح معاكم يا رجالة مش مطلوب دلوقتى كفاية عليكم لحد كدة فاصل ونواصل lol! Razz
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالسبت 20 مارس 2010, 5:33 pm

وانا لها يافرفورة
وعلى فكرة انا برضه ليا اسلحتى اللى هاتطلع فى الوقت المناسب
وكمان الكلية فى كتير من الطالبات اعرفهم هايقفوا فى معانا
ها هل من مبارز
هههههههههههههههههههههههههههههه
farfora

farfora

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالسبت 20 مارس 2010, 5:38 pm

ok واحنا مستعدين بس سؤال هو رخم حبتين يعنى يا حسرة ماشوفناش حد يعنى ساعدك ولا حاجة على العموم احنا مستنيين لما ربنا يفرجها عليك ورجاء عايزين نشوف اية هى الاسلحة الفتاكة دى هههههههههههههه
مون الملاك

مون الملاك

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالأحد 21 مارس 2010, 4:32 am

لا خلاص ياbaby comm حصل خير ان شاء اللة
بس انا مش عايزة حد يكون زعل منى عشان انا بجد مكنتش اقصد ازعل حد
انا بس خدت الموضوع انة تعليق لطيف يضحك مش اكتر --------------
فياريت يكون محدش زعل منى بجد
واحب اشكرك على اهتمامك بالردود والحرص على التوجية عند الخطا
واخر كلام فى الموضوع دة عشان محدش يزعل مننا اكتر من كدة
ان المراة نصف المجتمع---- والمراة والرجل المجتمع كله ----- فكلا منهما مكمل للاخر
ولا حياة لاحدهما بدون الاخر-----------$$$4$$4$4$$$$$
وعامة فى الاخر انتا بردوو اخونا الصغنون مش بردو babyههههههههههههههههههههه
وسلامى لكل بنات المنتدى اللى زى العسل@
تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 670307340
ضحى الروبى

ضحى الروبى

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين 22 مارس 2010, 1:32 am

scratch
لا تعليق Surprised
baby_lolo

baby_lolo

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 24 مارس 2010, 2:47 am

ايه ياجماعه فين الاسلحه والهجوم الي كان بيحصل ايه يابيبي انت مش قادر علينا ولا ايه واضح ان البنات غلبتك صح ههههههههه
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 24 مارس 2010, 2:58 am

لا يابيبي انا محدش يقدر يغلبنى بس انا خفت الاسلحة الفتاكة بتعتى تعور حد ولا حاجة مش كل يوم هاموتلى حد
وعلى فكرة انا بيبى الاصلى وانتى بيبى التقليد ها خليكى فاكرة اى خدمة
Laughing Laughing Laughing
lol! Razz
Razz
مون الملاك

مون الملاك

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 24 مارس 2010, 5:17 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
لا حلوة الاسلحة الفتاكة دى
حسيستنا واللة يا baby commان احنا فى حرب
ههههههههههههه
وبعدين مش قلنا خلاص
احسن انتا مش قدنا ههههههههههههههههه
لا بجد هسالك سؤال
انتا مقتنع ان الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كدة بجد؟؟؟؟؟؟؟
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 24 مارس 2010, 9:01 pm

ولسه انتوا لسه شفتوا حاجة دا احنا بس فى مرحلة الاعداد
هههههههههههههه
اما بخصوص سؤال يامون ان الجواز ممكن يبقى كده فى المستقبل
فا حب اقولك انها عمرها ماهاتحصل وانا عارف ان دى امنيتكم بس بعينكم
لسه سي السيد موجود برضه ولسه مصر فيها رجالة
هههههههههههههههههه
وهانفضل نتجوز عليكم لحد ما نكمل الاربعة ونجمعكوا كلكوا فى شقة واحدة كمان
ها حد عده كلام تانى
نلتققى بعد الفاصل
baby_lolo

baby_lolo

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 مارس 2010, 12:41 am

ايوة انا ماشي ياسي بيبي انا راضيه تكون انت الاصل وانا التقليد ما انت اخونا ومنك نتعلم ولا ايه اما بالنسبه لمسئلة الاربعه وتجمعهم في بيت واحد دي صعبه شويتين تلاته لان انت اصلا هاتجيب وجع الراس لنفسك وهاتندم انك اتجوزت اصلا ولا ايه وعموما انا مستنيه الاسلحه الفتاكه بتاعتك وعلي فكرة بئا احنا مش بنخاف ها ولا هانتعور ها هههههههههه ونلتقي بعد الفاصل زي ماحضرتك قلت تحياتي وتقبلوا مروري
farfora

farfora

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 مارس 2010, 1:08 am

صح يا baby lolo هما الى هيجيبوا وجع الراس لنفسهم وبعدين فى العيشة الصعبة الى احنا عايشين فيها دى يجوزوا واحدة الاول بس ويقدروا على طلباتها يبقوا يفكروا فى التلاتة والاربعة هههههههههههههههه وصح بقى على فكرة احنا مابنخفش ورينا اسلحتك الفتاكة نحن على اتم استعداد Razz lol!
احلى بنوته

احلى بنوته

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 مارس 2010, 1:20 am

انا جيت ..بقوللك يا استاذ بيبى متهدى اللعب شويه ..اذا كان انت عندك اسلحه فتاكه
احنا بقى .عندنا العين الحمرا
اللى بعون الله تخلى اى راجل يكره عيشته
وممكن توصل انه يعتزل الحياه كلها
مش يجوز اربعه
راجع نفسك يابن الناس لحسن..
انت حر
farfora

farfora

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 مارس 2010, 1:27 am

وادى اول صاروخ من الاسلحة بتاعتنا هههههههههههههه صاروخ جامد جدا يا احلى بنوتة فعلا العين الحمرا سلاح اثبت مدى سرعة فاعليتة الفتاكة يخلى الى يتعرض لة فعلا يعتزل الحياة برررررررافو عليكى يا احلى بنوتة كدة النتيجة1 للبنات صفر للفريق بتاع الاسلحة فعلا انت لازم بعد السلاح دة تراجع نفسك Basketball
احلى بنوته

احلى بنوته

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 مارس 2010, 10:34 am

ولسه يا فرفوره ..
دا انا مشمره دراعى
خلى بيبى كده يعمل اى حركه
كده ولا كده ولا كده
وانا اخد لكم حقكم
affraid affraid
مون الملاك

مون الملاك

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 مارس 2010, 4:08 pm

تسلمى يا احلى بنوتة انتى وfarforaوكل البنات المشتركين فى المعركة-ههههههههههههههه
اما بالنسبة لكلامك ياbaby comm.عن سى السيد فاحب اقولك ان سى السيد دة كان ظاهرة وخلاص (بخ)
وادى الدليل بص شوف البنات بتعمل اية
تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 155571157
هههههههه ولسة ادخل على اللى جاى
تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 235670469
اما دى بقى فهدية منى لاخينا بتاع الاربعة
تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 151089838
ههههههههههههههه اية رايك لسة عايز تكمل المعركة للاخر ولا؟؟؟؟؟؟؟
baby_lolo

baby_lolo

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 مارس 2010, 9:09 pm

ايوة كده يااحلي مون كده الموضوع سخن اوي مستنين ردك يابيبي
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 مارس 2010, 10:26 pm

ايه ده كله ايه ده كله
اغيب عنكم يوم ارجع الاقى التعليقات دى كلها
اوك ماشى يالا نبيتدى
اولا يامون انتى عملتيلى خدمة كبيرة اوى انا لو كنت دورت على وصف ليكى مكنتش هلاقى احسن من الوصف اللى فى الصور اللى انتى حتطيها فعلا البنات اتوحشت ههههههههههههه affraid affraid
البننت دلوقتى بقت شريرة وقاسية ومتوحشة ومعندهاش قلب pirat
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 مارس 2010, 10:36 pm

فين البنت الرقيقة الرومانسية الحنينية مفيش بس انا بعتب عليكى يامون برضه كان ناقص صورة نسيتى تحطيها
وهيه صورة لبنت وحشة اوى وعندها نابين فى بقها ونازل منهم دم وفى اديها دراع جوزها مهى بقيت دراكولا بقى
اعتقدكده يافرفورة بقينا متعادلين 1-1
اما بقى بخصوص مسلسل الحج متولى فالراجل ده بنحبه اوى لانه رافع راسنا
شوفتوا لما اتجوز 4 وكل واحدة فيهم احلى من التانية ومن جميع الاصناف لا وايه مجمعهم كلهم فى بيت واحد ولا قدروا يفتحوا بقهم ولا يتنفسوا ولا كانت تقدر واحدة فيهم بس تفكر مجرد تففكير انها تساله رايح فين طبعا مهو راااااااااااااجل
والغريب بقى انه كانوا بيموتوا فيه وده يدل على شخصية البنات لا وايه كان بيتخنقوا مع بعض علشانه طبعا هو احنا شوية
دلوقتى بقى النتيجة بقت 2- 1 ليا طبعا
وبما انى هابقى مذيع بعد اسبوع ان شاء الله بجانب شغلى فى الكلية طبعا ما انا مقدرش اسيبكو فاسمحولى اتعلم فيكوا الجملة دى
والان فاصل سريع وهانرجعلكوا تانى خليكوا معانا
ورنا يخللنا الاستاذ الكبير انيس منصور عارفينه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
afro pirat
مون الملاك

مون الملاك

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 مارس 2010, 11:00 pm

اولايا baby commمبروك والف مبروك كمان بما انك هتبقى مذيع يالا ياعم مين قدك
اما بالنسبة لكلامك عن البنت الرقيقة والرومانسية فاعتقد ان مش احنا بس اللى اتغيرنا
انتو كمان اتغيرتو كتيييييييييييييييييير
فين سى السيد فين حد يقولى فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هو بقى فى حد دلوقتى زى سى السيد
طيب ياريت الرجالة بتوع اليومين دول يبقو ربع سى السيد
لان سى السيد ما كانش وحش ابداااااااااااا هوا بس كان راجل بمعنى الكلمة
ودة اللى بتعتبرة الناس دلوقتى رجل متاخر ومتخلف وبيستعبد الست
عشان كدة كل واحد لو لقى فية اى حاجة من سى السيد بيغيرها فورااا
عشان كدة مبقاش فى سى السيد---------- ويالا الاسف---------------
اما بالنسبة للحاج متولى فدا بقى مستحيل
يا بيبى دا اللى متجوز وحدة مطلعة عينة وانت تقولى اربعة--------------
كان غيرك اشطر
وتحياتى لاستاذ انيس منصور
ولكل بنات المنتدى وليكى ياbaby_lolo
احلى بنوته

احلى بنوته

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالجمعة 26 مارس 2010, 12:38 am

اولا 1000 مليون مبروك
على الخبر الحلو ده
بس قولى هتبقى مذيع فين ؟
لازم تقول التفاصيل بالظبط ياما
هوريك العين الحمرا بتاعتى
(تهديد) اياك ثم اياك تجيب سيره الستات او البنات
فى البرنامج اللى هتشتغل فيه
نخف على بيبى شويه يا بنات علشان الخبر الحلو ده
سلالالالالالالالالالالام
baby_lolo

baby_lolo

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالجمعة 26 مارس 2010, 1:22 am

مبورك مبروك مبروك لااحلي بيبي كوم بجد فرحتلك وربنا يوفقك يارب وصح لازم تقول لنا هاتبقي مذيع فين علشان نتابع البرنامج بجد مبروك وربنا معاك وتقبلوا مروري وخفوا شوية يابنات واحلي تحيه للاستاذ انيس منصور
الساحرة

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالجمعة 26 مارس 2010, 2:20 am

اسمحولي اضيف تعليق او مداخلة ليا
محمد او بيبي كوم كان بيسأل راحت فين البنت الرومانسية والحالمة والرقيقة والخ الخ ....؟؟؟
وانا هطلب منك تسأل نفسك انت وكل الرجاله راح فين الراجل الحنون اللي في ظله وحنانه بتطمن الانثى ، فين الراجل اللي بيحسسها انها مسئولة منه وانها جزء من غيره وانها بتكمل بوجوده جنبها ، فين الراجل اللي بجد يرجع الانثى اللي بتسأل عنها يا بيبي كوم ؟؟؟
اما حبيباتي البنات احب اسألكم كام واحدة منكم مرتبطة في اللي جاوبوا على بيبي كوم ؟؟
لاني حسيت في ردودكم بجرأة وحيوية وجمال الحرية واللي طبعا بتدفن فينا بعد الجواز فاحب اقول لو الاغلب مش مرتبط اعرفي ان الاجابات اللي سجلتوها دي بعد الجواز بتتغير كل حاجة حلوة بتنطفي كل امل في بكره الجميل بيضيع ومبيفضلش من الانثى غير اسمها ومن الرجل غير جبروته وانانيته
قبل ما تطالب يا بيبي كوم بالبنت اللي هي فارسه احلامك زي ما بتقول قولها وطنها هنا وفي كل مكان انت ومعشر الرجاله طمنها انك مش هتحاول تغير فيها وتحافظ عليها في اجمل صوره
مش تدمر نفسيتها وتحطم طموحها وتطالبها تشتغل وتصرف عالبيت وتكون ام واب لاولادك وتستحمل هفواتك ونزواتك باختصار انتوا يا رجاله اللي ضيعتوا الانثى
واسفة اني طولت
وصحيح انا مش نظرتي سوداوية ولا حاجة انا عندي امل لسه في بكره
وكمان عشان محدش يفتكر ان ارائي نابعة من تجربة شخصية انا مش مرتبطة
وعمري ما هرتبط
غير لما الاقي بجد
راجل
الساحرة

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالجمعة 26 مارس 2010, 2:21 am

اسمحولي اضيف تعليق او مداخلة ليا
محمد او بيبي كوم كان بيسأل راحت فين البنت الرومانسية والحالمة والرقيقة والخ الخ ....؟؟؟
وانا هطلب منك تسأل نفسك انت وكل الرجاله راح فين الراجل الحنون اللي في ظله وحنانه بتطمن الانثى ، فين الراجل اللي بيحسسها انها مسئولة منه وانها جزء من غيره وانها بتكمل بوجوده جنبها ، فين الراجل اللي بجد يرجع الانثى اللي بتسأل عنها يا بيبي كوم ؟؟؟
اما حبيباتي البنات احب اسألكم كام واحدة منكم مرتبطة في اللي جاوبوا على بيبي كوم ؟؟
لاني حسيت في ردودكم بجرأة وحيوية وجمال الحرية واللي طبعا بتدفن فينا بعد الجواز فاحب اقول لو الاغلب مش مرتبط اعرفي ان الاجابات اللي سجلتوها دي بعد الجواز بتتغير كل حاجة حلوة بتنطفي كل امل في بكره الجميل بيضيع ومبيفضلش من الانثى غير اسمها ومن الرجل غير جبروته وانانيته
قبل ما تطالب يا بيبي كوم بالبنت اللي هي فارسه احلامك زي ما بتقول قولها وطمنها هنا وفي كل مكان انت ومعشر الرجاله طمنها انك مش هتحاول تغير فيها وتحافظ عليها في اجمل صوره
مش تدمر نفسيتها وتحطم طموحها وتطالبها تشتغل وتصرف عالبيت وتكون ام واب لاولادك وتستحمل هفواتك ونزواتك باختصار انتوا يا رجاله اللي ضيعتوا الانثى
واسفة اني طولت
وصحيح انا مش نظرتي سوداوية ولا حاجة انا عندي امل لسه في بكره
وكمان عشان محدش يفتكر ان ارائي نابعة من تجربة شخصية انا مش مرتبطة
وعمري ما هرتبط
غير لما الاقي بجد
راجل
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالجمعة 26 مارس 2010, 3:06 am

مساء الخير
احب اشكرك يا
مون الملاك
احلى بنوتة
بيبى لولو
على مجملتكم الرقيقية دى وبجد اخجلتكم تواضعنا اما بخصوص المحطة او القاناة اللى هاشتغل فيها انا مش هاقدر اقول تفاصيل دلوقتى لاننا لسه فى مرجلة اعداد البرنامج واول البرنامج هاشوف النور هاعلن دى على المنتدى فى قسم اعلام الطفل بس كل اللى اقدر اقوله دلوقتى انى اصلا انا خريج اعلام القاهرة واشتغلت قبل كده فى جريدة صوت الامة لكن انا محبتش اكمل معاهم لانى معجبنيش دماغهم وانا بحب امشى بدماغى مع انى كنت بفضل الله ناجح هناك ونزلى موضوعات فى الجريدة واحب اقولكم انى هاشتغل فى قناة اذاذعية على الانترنت وطبعا انا هباقى مستنى مشاركتكم معايا فى البرنامج من خلال الاتصال والايميل
اما الموضوع الثانى فهو اللى طرحته الساحرة واسمحولى هاتكلم بجد شوية لان الموضوع مهم جدا جاد وارجو اننا نوجه كلمنا فى حل للمشكله دى وانا بشكر الساحرة على كلامها ده وانتى عندك حق كتير فى اللى قولتيه بس فى استفسار انا مش عارف ليه حاسس انك بتوجهيلى الموضوع بشكل شخصى وعايز اقولك اكيد انتى حصلك تجربة قاسية فى اموضوع ده والا مكنتيش اتكلمتى بالمرارة والحزن ده وانا فى الاول افتكرت متزوجة وبتعانى من فتور العلاقة بينك وبين جوزك ول انتى طالبة فى الكلية ولا خريجة
دلوقتى ندخل فى الموضوع عايز اقولك انى بتكلم بوجهة نظر الولاد اوالرجالة على السواء وعايز اقولك ان الراجل مش المفروض انه يكون هو الحنين لان طبيعية الراجل مش كده بس مش معنى كده انى بيكون قاسى لا الحنينة دى صفة ربنا خلقها زيادة شوية فى المرأة
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟   تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟ - صفحة 2 Emptyالجمعة 26 مارس 2010, 3:18 am

تكملت الموضوع
لان الراجل ربنا بيخلق فيه صفا اخرى بتكمل الصفات اللى عند المرأة زى الرجولة- المسئولية- الكفالة، لكن المرأة ربنا خلقها
صفات تناسبها مكملة للراجل علشان يحتوى بعض زى (الحنية- الرومانسية بزيادة شوية- التبعية) لكن خلينى اقول على مفتاح الراجل وده فعلا عن تجربة ومن سؤال لبنات وولاد على السواء لانى بالمصادفة مهتم بالموضوع ده فعلا مفتاح الراجل هيه الحنية من البنت اللى معاها صدقينى وقتها بيكون زى الطفل بمنتهى الامانى وبيكون سهل اوىيضحك عليها لان الصفة دي مش عنده بدرجة كفاية فهو محتاجة وجربى تسالى ولاد فى الموضوع دهاولد لو حس ان البنت بتحبه وبتخاف عليه وبتهتم بيه ممكن يديلك روحه بطيب خاطر فعلا
اما بخصوص الحب اللى بيروح بعد الجواز وتصبح العلاقة بعد الجواز روتينية فبجد انا مش عارف ده سببه ايه خصوصا انى مش متجوز فمش قادر اقول راى او تجربتى فى الموضوع ولكن انا مهتم بالموضوع دده جدا ودايما بسال ناس اعرفهم متجوزين من الرجالة والسيدات لكن مش بلاقى سبب مقنع بس خلينى اقولك استنتاج او اجتهاد
انا بشوف ان العلاقة الروتنية اللى بتحصل بعد الجواز والحب اللى بيروح وبتيجى المشاكل بداله ده بيكون نتيجة ان خلاص الراجل والست شافوا بعض كل واحد شاف التانى على طبعته وبدون تجميل ده غير انهم كل يوم مع بعض بيشوفوا بعض فبيحصل نوع من التعود ودم وجود الجديد بنهم عارفة انتى لما تشربى او تأكلى حاجة معينه كل يوم كل يوم خلاص بيحصلك تشبع منها مهما كان الشئ دئ لذيذ او جميل مش عارف ده استنتاجى
معلش طولت عليكوا فى التعليق بس بجد الموضوع ده مهم اوى خصوص ان انسبة الطلاق مرتفعة جدا
وياريت لو حد عنده اضافة فى الموضوع ده يقولنا عليه
تقبلوا تحياتى

تفتكروا الجواز فى المستقبل ممكن يبقى كده؟
صفحة 2 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تفتكروا مين بطل ارض الخوف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» تفتكروا جوزيه هايعمل ايه
» تفتكروا هانعمل حاجة مع ايطاليا
» حلقات عن الجواز في مصر عبر العصور::::::::::::::::::::::::::::
» خدمة العملاء فى المستقبل.......جامده طحن