منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فوائدالزوجة النكدية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
shemos



تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمةموضوع: فوائدالزوجة النكدية   السبت 01 مايو 2010, 3:04 am

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ


فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:


تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله


طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل





تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم





تساعد الزوج على صلة الرحم


لأنه على طول هربان عند أمه





تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه


لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل





وأخيراً تجعل من زوجها رجلاً عظيماً


فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل


مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:


“وراء كل رجل عظيم إمرأة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو



تاريخ التسجيل : 27/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فوائدالزوجة النكدية   السبت 01 مايو 2010, 4:46 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه طبعا طبعا فى جميع الاحوال احنا بنفيدهم مش بنضرهم ابدااااااااا
ميرسى ليكى يا شيموس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shemos



تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: فوائدالزوجة النكدية   السبت 01 مايو 2010, 9:49 pm

تسلميلى المرورياميرو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوووور



الموقع : المعادى
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فوائدالزوجة النكدية   الأربعاء 05 مايو 2010, 4:34 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد حلوة اوووووووووووووووى

بجد مكنتش اعرف كل الفوايد دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shemos



تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: فوائدالزوجة النكدية   الخميس 06 مايو 2010, 7:20 pm

منورانى يانووووور
عشان يعرفوة بس اداية احنا مفيدين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوووور



الموقع : المعادى
تاريخ التسجيل : 11/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فوائدالزوجة النكدية   الإثنين 10 مايو 2010, 1:38 am

والله عندك حق
احنا مفيدين فى كل احوالنا

طبعا مفيش احسن من كده

هههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوائدالزوجة النكدية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية رياض الأطفال :: للبنـــات :: دردشة بنات-
انتقل الى: