منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 كرسى الاعتراف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: كرسى الاعتراف    الثلاثاء 29 يونيو 2010, 4:58 am

ايه رايكم فى فكرة كرسى الاعتراف يعنى شويه اسئلة جامده كده كل عضو يجاوب عليها بس بشرط ان مش مسموح له الامتناع عن الاجابة الا سؤال واحد بس
من حقه ميجاوبش عليهوتبقى اجابته ( انا مش هجاوب على السؤال ده )
واليكم اسئلة كرسى الاعتراف :



. اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟

من ستختار ليمسح دموعك ؟

.هل هزمك حزنك في يوما من الايام؟

.((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟

.هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟

.ايهما اهم شهادتك الجامعيه أم الزواج ممن تحب ؟


.من هو اكثر شخص تفكر فيه؟


.اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟

.هل تكره شخص بشده في حياتك ؟

.ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟

اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟

.حكمة تؤمن بها جدا؟؟

.عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟

.ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت مليون ؟


.اعتذار تريد ان تقدمه لمن؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
الفارس النبيل



تاريخ التسجيل : 06/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الثلاثاء 29 يونيو 2010, 4:48 pm

اسمحيلى اقعد على كرسى الاعتراف..

1-ابكى على اوقات كثيرة اهدرتها فى غير فائدة..

2-my love

3-كتير

4-لقطتى بوسى اول قطة قمت بالاعتناء بها.

5- اكيد الزواج العاطفى.. لان فيه اكبر فرصة للتفاهم والعيش بسعادة . ولان فيه بتكونى عارفة شخصية زوجك بجد وهو كمان عارف شخصيتك..كفاية كده علشان الاجابة على السؤال ده طويييييييييلة اوى..

6- الاتنين.

7- هم اشخاص كثر اسرتى والانسان الذى احبه..

8-اول قرار هو ازالة جميع الحدود التى فرقتنا كعرب اخوة (يعنى نبقى دولة واحدة متحدة وكيان واحد) ساعتها هنعرف نعمل حاجات كتيييييييييير مكناش عارفين نعملها واحنا دول متفرقة...

9-صدقينى لو قلت لم اكره اشخاص من قبل ، بس زعلت من اشخاص لكن لم تصل الى حد الكره..

10-الرزانة والهدوء وطيبة القلب..

11-المصارحة وتعديل واصلاح الامر .

12-ومن يتهيب صعود الجبال ،يعش ابد الدهر بين الحفر..

13-العصبية التى تصدر منى احيانا.

14-اولا هشوف الناس اللى محتاجة والفقراء واساعدهم بقدر ما استطيع .. بعد كده اشوف اسرتى والانسان الذى احبه بيتمنوا ايه واحققه ليهم.وكمان هدايا لصديقاتى .بعد كده هابنى مزرعة صغيرة فيها حدائق وزهور والكثير من الحيوانات التى يمكن الاعتناءبها خاصة القطط والخيل...

15-اعتذار لصديقتى..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الثلاثاء 29 يونيو 2010, 9:56 pm

اهلا بالفارس النبيل على كرسى الاعتراف نورتى وشرفتى الكرسى وبرافو لانك لم تمتنعى على اجابة اى سؤال

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
الاميره لولو



تاريخ التسجيل : 19/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الأربعاء 30 يونيو 2010, 4:14 pm



1_ابكى على صديق ابى لانى كنت احبه جدا ربنا يرحمه
2_صديقتى شيماء
3 _كتيييييييييييييييييير
4_شخص احببته
5_الزواج العاطفى فرصه لفهم الطرفين وكل شخص فيه يحاول اسعاد الاخر دون مقابل ده من رايى المتواضع طبعا
6_الاثنين
7_اهلى واصدقائى والاشخاص الذين احبهم
8_توحيد العرب وتحريرفلسطين
9_انا اصلا معرفش يعنى ايه كره بس ممكن ازعل
10_التواضع والصبر والهدوء
11_احاول ان اصارحه ونساعدبعضنا فى اصلاح الاحوال
12_يوجد دايما من اشقى منك فابتسم
13_عدم التحكم فى اعصابى والبكاء
14_اتبرع بجزء منه لاطفال فلسطين والباقى للايتام والاطفال المرضى فى مصر
15_للناس اللى اتحملوا عصبيتى عليهمواستحمالونى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الأربعاء 30 يونيو 2010, 7:58 pm

الاميرة لولو طبعا وبلا شك نورتى وشرفتى كرسى الاعتراف
ومرسى كتييير لانك جاوبت كل الاسئلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
beauty



الموقع : فى بلدى الحبيبه مصر
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الخميس 01 يوليو 2010, 4:01 am

اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟

على عمرى اللى راح من غير ما استفيد منه بالشكل المناسب من وجهه نظرى

من ستختار ليمسح دموعك ؟

محبش ان حد يشوفها .. و انا الحمد لله عندى ايد .. اعرف امسحها انا يعنى Smile

.هل هزمك حزنك في يوما من الايام؟

مش عارفه .. بس غالبا لأ

.((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟

ناس علمت فى حياتى اوووى

.هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟

العاطفى لان من وجهه نظرى بيكمل و على راى المثل اللى بيقول حبيبك تبلعله الزلط

.ايهما اهم شهادتك الجامعيه أم الزواج ممن تحب ؟

دلوقتى .. انا فى حاجه للشهاده جداااااااااااااااااااااا

بس مستغناش عن اللى بحبه بردوا ( بغض النظر انى مش مرتبطه يعنى بس ده باعتبار ما سيكون )


.من هو اكثر شخص تفكر فيه؟

مفيش حد معين دلوقتى لان اللى كان شاغل تفكيرى الفتره ديه كانت الامتحانات ليس الا

.اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟

هبذل قصارى جهدى للوصول للوحده .. لتحرير فلسطين

.هل تكره شخص بشده في حياتك ؟

لا معتقدش

.ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟

طريقه التفكير خصوصا لو كانت مشابهه ليا

اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟

هسيبها على الله و اللى ربنا كاتبه هيكون اما بالتوفيق او بالانفصال

.حكمة تؤمن بها جدا؟؟

لا تنهى عن خلق و تأتى بمثله .. عار عليك اذا فعلت عظيم

غالبا ديه حكمه بس انا مؤمنه بيها جدا .. ده غير انها على لسانى على طول


.عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟

كتيررررررررررررررررر .. منهم السهر بالليل والكسل

.ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت مليون ؟

المليون مره واحده .. ولا على مرتين !

عموما اكيد هنفذ بيهم كل اللى اتمنى انى اجيبه فى حياتى

و بما ان المبلغ كبير ف هعمل حاجات عايزينها بابا وماما و مش هنسى مستشفى السرطان

و حاجات كتير .. بس هيا المليون كدا هتكفى !


.اعتذار تريد ان تقدمه لمن؟

لنفسى .. مبهدلها معايا على طول


بس حلو اووى الموضوع ده

انا حبيت ارد عليه .. و على فكره انا من هواه الرد على الاسئله ديه

ميرسى ليكى كتير يا نانا
Wink


عدل سابقا من قبل beauty في الأحد 11 يوليو 2010, 5:12 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رنين الصمت



تاريخ التسجيل : 27/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الخميس 01 يوليو 2010, 5:45 am

اناانا انا اناااااااااااا عوزه اقعد ع الكرسي ده اوعو كده
1 - اعتقد ان مفيش حد يتبكي عليه فأبكي ع اي يوم زعلت ف امي او بابا او زعلتحد غصب عني
2- هختااااااااااار اسرتي (بابا وماما) لأنهم ياما وقفو جنبي في مشاكل وازمات ومتحلتش الا بيهم
3- اكيد الحزن بيبقا حاجه وحشه جدا بس لا مهزمنيش او انا بلحق نفسي قبل ميهزمني
4- لأصدقائي
5- الزواج العاطفي طبعا لان ليا تجربه ف الارتباط التقليدي بس حرمت بعدها
6-انا شايفه ان الشهاده والجواز من ال بحبه بيكملو بعض في نظري ا مفيش افضليه بينهم دي حاجه ودي حاجه بس لو خيروني هختار زوجي طبعا جنتي وناري Smile
7- اكتر حد بفكر ف بصراحه زوج المستقبل بخاف بصراحه يكون اختياري خاطئ
8- اول قرااار ان ادوس ع اسرائيل بالجذمه وكل حاجه تتحل Mad
9- اكره لأ بس ممكن ازعل حبه
10- كله ع بعضه كده الاسلوب التفكير والمظهر العام طبعا
11- محدش بيتعلم ببلااااااااش
12- شرب النسكافيه عشان ماما بتقعد تزعقلي Very Happy
13- اكيد هشوف الحاجات ال نفسي فيها اجيبها.. ومش هنسي اكيداي محتاج او اي مريض محتاج لأني عاشرت وشفت الناس دي ع الحقيقه بجد
14- اعتذار لأي حد جرحته او زعلته في حياتي -وخصوصا بابا وماما عشان ع طول تعباهم Smile

واي خدمه flower
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hadeer



تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الخميس 01 يوليو 2010, 6:31 pm

ازيك يا نانا وحشتينى اوى
1 ابكى على الوقت الضائع دون افادة نفسى او غيرى
2 صديقتى نانا
3 نعم هزمنى الحزن كثيرا
4 نانا نانا نانا
5 مش هقدر اجاوب
6 الشهادة الجامعية
7نااااااااااااااااااااااااااااناااااااااااااا
8 اول قرار تحريرهم من الظلم
9 لم اكره احد فى حياتى
10 اسلوب التفكير والاخلاق
11 ما عاش من عاش جبانا وما مات من مات شجاعا
12 العادة ممكن ازعل حد من غير ما اقصد
13اتبرع بنصفهم لدار الايتام
14 اعتذر لكل اللى زعلتهم بدون قصد ابى امى نانا
flower flower flower
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الجمعة 02 يوليو 2010, 4:18 am

هدييييييييييييييييييييييييييييييييييييير منورة المنتدى والموضوع والدنيا انا مصدقتش لما لقيتك رديتى على الموضوع وحشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانى يا قمر والله وحشاااااااااااااااااااااااانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
شيماء فتحى



تاريخ التسجيل : 02/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الجمعة 02 يوليو 2010, 4:41 pm

سلام عليكم انا اسمى شيماء فتحى دفعه 2004 اكيد انا اكبر منكو بكتير انا نفسى اتعرف عليكو ابقوا قولولى اساميكم ودفعه كام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    السبت 03 يوليو 2010, 6:57 am

اهلا بيكى يا شيمااااء انا شخصيا لسه مخلصتش انا فى الفرقة الثانية واسمى نرمين ونورتى المنتدى والموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
شيماء فتحى



تاريخ التسجيل : 02/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    السبت 03 يوليو 2010, 10:52 pm

ربنا معاكى ان شاء الله وتتخرجى واتشرفت بمعرفتك يانرمين ياترى الكليه زى ماهى وعبد العزيز لسه موجود وبتاكلو من صافو برده انا نفسى اروح الكليه تانى بجد كانت ايام حلوة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الأحد 04 يوليو 2010, 12:18 am

مين عبدالعزيز ده
ومين صافو ده كمان بقى يا شوشو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
nesmty



الموقع : فى الدنيا
تاريخ التسجيل : 21/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الأحد 04 يوليو 2010, 4:22 pm


. اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟
على نفسى

من ستختار ليمسح دموعك ؟
اصدقائى

.هل هزمك حزنك في يوما من الايام؟
كثيرااااا

.((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟
لحد حبيته

.هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟
طبعا العاطفى

.ايهما اهم شهادتك الجامعيه أم الزواج ممن تحب ؟
والله الاثنين اهم من بعض

.من هو اكثر شخص تفكر فيه؟
اصدقائى

.اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟
تغييير كل رؤياء الدول العربيه لفشهلهم فى تعاونهم واتحادهم

.هل تكره شخص بشده في حياتك ؟
لا اكره سوى الفراق

.ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟
لباقته وحسن تعبيره

اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟
ممممم هدعى ربنا يعنى على ذلك

.حكمة تؤمن بها جدا؟؟
لا تفكر فى المفقود حتى لا تفقد الموجود

.عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟
بزعل بسرعه

.ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت مليون ؟
هلف الدنيا مع اصدقائى


.اعتذار تريد ان تقدمه لمن؟
لاصدقائى اذا يوما زعلتهم بقصد او دون قصد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هنودة27



الموقع : فى قلب حبيبي M
تاريخ التسجيل : 05/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الثلاثاء 06 يوليو 2010, 6:10 am

انا عاوزة اقعد عالكرسي ده وسعوووووووووووووووولى

1
1/ على ايام ضاعت من عمرى ومقدرتش افهم فيها حاجات كتير كان لازم افهمها

2/شريك حياتى

3/كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير اووووووووووووى بس الحمد لله كنت فى النهاية بتغلب عليه

4/ماما وبابا واخواتى وخطيبى

5/العاطفى حسة انه اكيد هيكون احلى من التقليدى بس احنا كده كده نصيبنا فى التقليدى

6/ الاتنين مهمين جدااااااااااااااااااااااا لان من غيرهم الحياة متنفعش

7/ خطيبى

8/ اول قراااااااااااار افشاء السلام بين الامم والناس

9/ لالالالالالالالا الحمد لله مبكرهش حد ابدا مهما عمل فيا

10/ احترامه ومظهره وطباعه

11/ هحاول ابعد عن الحب ده لان عمره مهيفيدنى

12/ لا يصبح المحب محبا الا اذا قال للاخر يا أنا

13/ احيانا بزعل بسرعة وكتير بتعصب بس ان شاء الله العصبية دى تتغير

14/ مش عارفة هعمل ايه بس ممكن اتفسح كتيييييييير انا وزوجى ان شاء الله

15/ لوحدة صحبتى كنت كتير بزعلها وهيا دلوقتى اصبحت سبب حاجة حلوة فى حياتى


كفاااااااااااااااااااااااااااااااية كده الواحد تعب من القعدة هقوم اتمشي شوية بقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    السبت 10 يوليو 2010, 5:20 am

شرفتوا الكرسى يا احلى بناااااااااااااااااااات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
shemos



تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الأحد 11 يوليو 2010, 4:56 am

اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟
على كل لحظة ضعف مريت بيهاوهزت ثقتى بنفسى
من ستختار ليمسح دموعك ؟
امى
.هل هزمك حزنك في يوما من الايام؟
ييييييييييييييييييية كتيراوى
.((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟
لحدغالى عليا
هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذ
بصراحة التقليدى اكترعشان زمانا صعب تلاقى فية الامان
ايهما اهم شهادتك الجامعيه أم الزواج ممن تحب
الزواج ممن احب هى الشهادة هطيرررررهههههههههههههههه
من هو اكثر شخص تفكر فيه؟
حبيبى
اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟
اقررانتخاب ممثلين جددلهذة الدول
.اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟
هدعى ربنا
ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به

اللباقة فى التعامل والحنية
.حكمة تؤمن بها جدا؟؟
من رضى بماقسم لة ارتاح قلبة وبدنة
.عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟
مش بسامح بسرعة

ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت مليون
هاخداصحابى 5سياحة حول العالم
اعتذار تريد ان تقدمه لمن؟
لاى حداخطات بحقة
حمداللة على سلامتى على راى زينات صدفى هههههههههه
توبيك حلو ياناناياسكرة بس المفروض تسمية كرسى الكهربة على اللى بيعملوة فيناهههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
beauty



الموقع : فى بلدى الحبيبه مصر
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الأحد 11 يوليو 2010, 5:13 am

مستنيه ردك انتى كمان يا نانا على نفس الاسئله

حلوه التدبيسه ديه .. مش كدا Wink
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الأحد 11 يوليو 2010, 9:16 pm

شموووووس نورتى الكرسى ومرسى على فكرة تغيير الاسم والله عندك حق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الأحد 11 يوليو 2010, 9:42 pm

ماشى يا بيوتى يعنى انت مصرة تدبسينى اوكى ياستى وانا موافقه :

اذا اردت ان تبكي الان , فعلى من تبكي؟
على وقت ضيعته بدون فائده وعلى ناس احببتهم وفارقونى ..على اخواتى الذين يموتون كل يوم فى مختلف الدول العربية ....على الاقصى وما يفعل به

من ستختار ليمسح دموعك ؟
امى وصديقتيا هدير ونسمه

.هل هزمك حزنك في يوما من الايام؟
ابداااااااا الحمدلله وبفضله استطيع التغلب على احزانى

.((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟
لشخص احببته دون ان اعرفه

.هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟
ارشح الزواج العاطفى لانه افضل من وجهة نظرى

.ايهما اهم شهادتك الجامعيه أم الزواج ممن تحب ؟
الجامهية اولا ثم الزواج الاثنان ضروريتان

.من هو اكثر شخص تفكر فيه؟
حبيبى ( محمد صلى الله عليه وسلم ) .....واصدقائى هددييييييير ونسمه

.اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟
الحرب على كل معتدى ولا نخشى الا الله

.هل تكره شخص بشده في حياتك ؟
اذا كان الظلم شخصا فيبقى هو

.ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟
نظرات العين....... لباقة الكلام......المظهر العام

اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟
بالفعل فهى حدثت ولكن ما يبنى على خطأ فهو خطأ .... استخير الله

.حكمة تؤمن بها جدا؟؟
(( يقينى بالله يقينى ))

.عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟
الرومانسيه والخيال الزياااااااااااااااااااده

.ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت مليون ؟
سأتبرع بالربع للفقراء والمحتاجين وسأبنى دار الايتام الذى احلم بأدارته وطبعا هشوف اهلى محتاجين ايه وبصراحه انا بحب السفر اوى فطبعا هلف العالم انا ومن احب وخاصة اصدقائى

.اعتذار تريد ان تقدمه لمن؟
لحبيبى محمدصلى الله عليه وسلم فكثيرا ما اغفلت عن سنته ولكن الحمدلله
لنفسى فكثيرا ما ظلمتها معى
لاهلى فأيضا لم اشعر انى اوفيت حقهم اريد ان اعطيهم المزييييد من الحب والرعايه
لاى شخص اخطأت فى حقه بقصد او بدون قصد

.
.
يارب تكونى هديتى يا بيوتى اى خدمه يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
beauty



الموقع : فى بلدى الحبيبه مصر
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الأحد 11 يوليو 2010, 10:49 pm

ماشى يا باشا

ميرسى ليكى لردك وتلبيه ندائى

و ردودك جميله بجد .. تسلمى يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الإثنين 26 يوليو 2010, 3:26 am

انتظرك يا احلى بنوته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
احلى بنوته



الموقع : احلام اليقظه
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الإثنين 26 يوليو 2010, 3:38 am

اسمحولى اشارك معاكم
واجلس على كرسى الاعتراف

1.ابكى على عمى الله يرحمه كنت ومازلت مقصره فى حقه
2.امسح دموعى لنفسى بس ممكن بابا يشاركنى برتاح لما ابكى معاه
3.نعم
4.ااقولها لحبيبى
5.احب الزواج التقليدى بشرط انه يكون فيه حب بين الطرفين
مش عارفه ليه يمكن علشان مستحيل انى كنت ممكن احب حد من غير ما يتقدملى
باختصار الحب شرط عندى للزواج(يعنى احبه بعد ما اتخطبله مقدرناش نحب بعض
او نقتنع ببعض يبقى خلاص)

6.الزواج ممن احب
7.اكتر شخص افكر فيه نفسى
8.انى ارد كل غائب لاهله
9.لا .بس فى انسانه بستغرب لتغيرها فبحاول ابعد عنها
لسه موصلتش لدرجه الكره
10.اهتمامه بيا
11.سانسحب فورا (من الممكن ان يصاحب هذا الانسحاب ندم)
12.لكل شيئ نهاية
13.التسرع
14.اول شئ اكمل جهازى.نفسى اعالج مريض .نفسى اجوز يتيم او يتيمه
وطبعا اطفال فلسطين
ونفسى اساعد عاطل بمشروع
ايه ولا ايه بس
15.اعتذر لنفسى لانى غلط بحقها كتيييييييييير قوى
اسفه لو كنت طولت كليكوا
سعيده بجد انى كنت معاكم
مرسيى ليكى يا نانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نانا



الموقع : من امام الجهاز
تاريخ التسجيل : 24/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الإثنين 26 يوليو 2010, 3:58 am

نورتى الكرسى يا احلى بنوته ومرسى لتلبيه الدعوة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
احلى بنوته



الموقع : احلام اليقظه
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف    الإثنين 26 يوليو 2010, 4:38 am

مرسيى ليكى انتى يا نانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كرسى الاعتراف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية رياض الأطفال :: للبنـــات :: دردشة بنات-
انتقل الى: