منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟

هنودة27
adaab
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
adaab

adaab

حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟ Empty
مُساهمةموضوع: حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟   حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟ Emptyالإثنين 25 أكتوبر 2010, 2:25 am

قد يكون هذا الموضوع قد أثير من قبل فى العديد من المنتديات بشكل أو بآخر ولكنى أضعه هنا فى صورة سؤال مباشر وعلى شكل إستفتاء لنرى كيف تنظر الغالبية لمثل هذا الأمر ... هل من الممكن أن تنشأ علاقة حب حقيقية وصادقة بين شاب وفتاة عبر الإنترنت ؟ ... وهل فى حالة نشؤها تكون فى نفس قوة وصلابة الحب على أرض الواقع ؟ ... هل تتحمل علاقة كتلك تعتمد فى المقام الأول على الرومانسية كما ذكرت ما تتحمله العلاقات الواقعية من هزات قد تتعرض لها أم ستنهار مع أول إصطدام لها بعالمنا المادى الذى نحياه؟
هنودة27

هنودة27

مُساهمةموضوع: رد: حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟   حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟ Emptyالسبت 13 نوفمبر 2010, 4:25 am

انا من رايى انه وهمممممممممممم
ايمان اشرف حسان

ايمان اشرف حسان

مُساهمةموضوع: رد: حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟   حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟ Emptyالسبت 13 نوفمبر 2010, 6:54 am

علاقة الحب علي النت لا تدوم لوجود اكاذيب كثيرة جدااااااااااااااااااا علي النت والحب الحقيقي عندما يحسوا ببعض
والحب علي النت لا يستحمل اي هزات او صدمات تحدث له وعمرهم ما هيثقوا في بعض ابدا واول حاجة هيشكوا في بعض ان كل واحد ممكن يكون بيكلم حد تاني وهتحدث خلافات كثيرة جداااااااااااااااااااااااااااااا
وبذلك يصبح حب الانترنت وهم
نانا

نانا

مُساهمةموضوع: رد: حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟   حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟ Emptyالسبت 13 نوفمبر 2010, 3:54 pm

وانا من رايكم يا بنات
https://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
waiting real love

waiting real love

مُساهمةموضوع: رد: حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟   حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟ Emptyالإثنين 15 نوفمبر 2010, 5:40 am

انا ليا رأي تاني ان ف حالات بينفع فيها الحب بالطريقه دي و بيعيش و علشان مش تقولوا ان ده كلام و بس انا قدامي تجربتين و عاشوا لحد دلوقت اتنين متجوزين و الحمد لله متفاهمين جدا جدا و انا الحمد لله الحمد لله مخطوبه بالطريقه دي لانسان محترم جدا جدا و متفاهمين الحمد لله هو عاقل جدا مش هكدب عليكوا انا فعلا كنت خايفه ف الاول بس دلوقت نسيت كل ده لما عرفته كويس و حبيته بس فعلا الحالات دي بتكون نادره
الاميره لولو

الاميره لولو

مُساهمةموضوع: رد: حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟   حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟ Emptyالثلاثاء 16 نوفمبر 2010, 12:19 am

كل حاجه فيها الحلو وفيها الوحش وزيى ما بيقولوا لكل قاعده شواذ
ده رايى المتواضع

حب الإنترنت ... حقيقة أم وهم ؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» جحيم الإنترنت......
» حقيقة المشروبات الغازية
» هام....حقيقة انفلونزا الخنازير
» حقيقة تنقذك من عذاب القبر
» حقيقة رياض اطفال فى المدارس