منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة

fozdoaa
أطياف
Dreams Lover
ايمان اشرف حسان
yoya
رانده لطفى
القلب الحزين
أ.سارة رمزي ابراهيم250
القلب الطائر
هند إمبابى
sandy
روبي
Hanan
zandy
دكتور خالد النجار
farfora
باشا الزمان
ENjy Alla
منى صلاح العبادي
سماء السيد
إيناس عبد الحميد (نوسة)
baby_lolo
د. محمد عطا
dof3et 2006
توتي
LELY22
الوفاء النادر.
نانا
راجية الجنة
ehsan
nesmty
35 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
nesmty

nesmty

اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 08 مارس 2011, 4:40 am

اللهم ثبتنا على ما نحن فية امييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين يا رب 0
بصراحة انا فى منتهى السعادة لما يحدث فى كليتى الان و الحمد للة ان دة حصل قبل ما اتخرج و احنا باذن اللة مش حنتراجع خطوة واحدة و مش حنتنازل عن مطالبنا و حقوقنا ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا و حنعبر عن رأينا بكل صراحة و دة اكيد ظهر فى اللافتات و اللوح الى علقناهة على جدران الكلية و اكثر ما اعجبنى فى هذة اللوح الذى تشرفت فى الاشتراك فيها هى : القائمة السوداء و القائمة البيضاء واكبر دليل على صحة هذة القوائم ان اعضاء القائمة البيضاء كانوا بيعتزروا لينا عن ما حدث فى اجتماع يوم الاحد و كانوا بيسمعوا مطالبنا و بيكتبوها فى نفس الوقت الى كانت دكتورة ناهد بطلة القائمة السوداء بتقطع فى اللافتات بتاعتنا و بتشتم فى البنت الى كانت موجودة بجانب اللوحات 0
فى حاجة و مطلب واضح وضوح الشمس امام الجميع ان دكتورة ناهد عضو غير مرغوب فية فى الكلية سواء عند الطالبات او الدكاترة الشرفاء لذلك انا ادعو جميع الطالبات و جميع الدكاترة الشرفاء على التمسك بهذا المطلب و العمل من اجل تحقيقة باى شكل ازاااااااااااااااااااااااااااااااى تكون دكتورة ناهد رئيس قسم العلوم التربوية و المسئولة عن التدريب الميدانى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و ياريت كمان البنات الى ماجتش الكلية لغاية دلوقتى تيجى لان الى بيحصل فى الكلية دلوقتى اهم من المحاضرات و السكاشن مع احترامى لها طبعا لكن الكلية محتاجة كل بناتها و كل دكترتها الشرفاء عشان ينضفوها و طبعا انتوا عارفين الكلية محتاجة تنضف من اية 0
ايمان اشرف حسان

ايمان اشرف حسان

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 08 مارس 2011, 4:43 am

شكرا لجميع الدكاتره الذين يساندونا بكل ما نريد من قولل وفعل واحساس وكل شئ واحنا مش هنخاف تاني ولازم كلنا نكون ايد واحده علشان مفيش حد فينا يخاف لازم يابنات زي ما بنطالب بحقنا بكل شجاعه لازم نكمل العمليه التعليميه لازم نحضر محاضرتنا ولكن لاننسي مطالبنا ونحن معا الي اخر المشزار
اما ان يتحقق او يتحقق لا مفر ان شاء الله
Dreams Lover

Dreams Lover

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 08 مارس 2011, 5:56 am

انا شايفة اننا ما ينفعش انحنا نقول رأينا دلوقتى فى الى حصل قبل ما نشوف نتيجته اولا ثم بعد دلك نبدا بالحكم على الى حصل و الى هيحصل
و بلاش نشغل تفكيرنا عن دكاترة فى مواقف عملوها حتى لو كانوا غلط لاننا بندى مواقفهم ديه و هم ايضا حجم اكبر من حجمهم و لا اقصد بدلك درجاتهم العلمية بل للاسلوبهم الدى يستخدموه معنا ؛فكلنا الان نعرف من الجيد و من السئ
؛فدعونا نهتم اكثر بمطالبنا الكبيرة الحجم اصلا و لا نتترك للفرعيات و يكون كل همنا متابعتها فقط حتى نضمن تحقيقها Neutral
nesmty

nesmty

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 08 مارس 2011, 6:01 am

شوفتوا النهاردة فى برنامج العاشرة مساء و برنامج الحياة اليوم بنات رياض اطفال و هما منورين فى جامعة القاهرة بجد كانت حاجة تفرح البنات خرجوا يوم الاحد و خرجوا يوم الاثنين فى مسيرة الى جامعة القاهرة و كان دكتور محمد عطا و دكتورة هند امبابى و بعض المعيدات فى مقدمة هذة المسيرة و بمجرد وصولنا الى جامعة القاهرة تم الترحيب بنا بشكل راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائع و هتفنا معهم لاسقاط رئيس الجامعة و بواقى النظام السابق الموجودة بالجامعة و الكليات و باذن اللة المطلب دة حيتحقق لانة اولى خطوات الاصلاح فلا تنسوا ان السمكة تفسد من رأسها 0
أطياف

أطياف

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 08 مارس 2011, 7:57 am

إذا نطق السفيه فلا تجبه فخير من إجابته السكوت
فإن كلمته فرجت عنه وإن تركته كمدا يموت

للأسف أنا مشيت بدرى ومحضرتش الاجتمااااااااااااااااع
لكن الحمد لله بدأت أشعر أنى فى كلية لها كيااااااااااان مشررررررف
fozdoaa

fozdoaa

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 08 مارس 2011, 10:12 am

بصراحة مش عارفة اقولكم ايه على كل كلامكم بجد نفسى اقول حاجات كتيييير
بس حقيقى انا عن نفسى سعيدة جدااااا بالتغييير اللى بيحصل فالكلية واللى حيكون للافضل ان شاء الله
ودة لان المهتمين بالتغيير والقائمين على مساندتكم ورفع مطالبكم وتصعيدها كما ذكرتم هم شرفاء الاساتذة وانبلها
فكل من يسعى للتغير هو على حق سواء من الطالبات او الاساتذة الكرام
بجد ان جوايا حاجات كتييراوىىىى بس مهما قولت الكلام مش حيعبر عن اللى جوايا
بس اللى عاوزة اعلق عليه واللى ضايقنى بجد.. كلام بعض الطالبات السلبيات
على فكرة انا خريجة الكلية السنة اللى فاتت دى 2010 مفاتش كتير يعنى
وعلى فكرة كمان انا كنت احدى الطالبات اللى شالوا مادة د. ناهد ((ظلم))
بس دى حاجة انا بعتز بيها و مكنتش بتكسف منها لانى الحمد لله عمرى ماطلعت بمادة طوال الاربع سنين
رغم ان كان فى مقررات اصعب بمقارنتها بمادتها بس الحمدلله عديناها وبتقديرات كويسة جدا كمان
عاوزة اقولكم حاجة واعتقد ان اغلب الدكاترة كانوا عارفين ان معظم اللى طلع بالمادة كانوا والله اشطر بنات
وكان معروف مستواهم كويس اوى بالنسبة لباقى الدكاترة
وبعدين هو فى اكتر من انها شيلت اوائل الدفعة مادتها ودى حاجة اكيد كلكم سمعتوا عنها
انا بجد بستغرب انكم خايفين تتتكلموا لا تشيلوا المادة طب ماحنا شيلناها قبلكم بدون وجه حق
تقوموا انتم دلوقتى خايفين تتكلموا ـــ بجد انا مستغربة جدااا من موقف بعض البنات اللى خايفين
ياجماعة خلاص المسرحية خلصت وجيه الوقت لرفع الستار وكل واحد بانت شخصيتة بعد ما القناع اتشال
ودة الوقت اللى لازم تقولوا فيه اه دة حد كويس ويستاهل نكرمه ونحترمه ونقدر مجهوده ودة حد....... ويستاهل .......
واللى فى سنة اولى او تانية ولسة مشافوش حاجة من اللى بيحصل بقولهم حاولوا متتخدعوش
والله العظيم احنا فعلا شوفنا كتييييير اوىىىى
على فكرة انا دخلت الكلية برغبتى وبمجموع عالى الحمدلله وكنت نفسى اكمل دراسات مهما كان
وكنت فالبداية من الاوائل لكن اللى شوفته والحمدلله جابلى اكتئاب على سنة رابعة ومطيقتش اكمل دراسات فيها
بس بعد التغيير اللى حاصل دة واللى عندى امل كبير انه يتحقق ان شاء الله
نزلت الكلية ومستعدة اعمل اى حاجة علشان التغيير للافضل وبجد كنت فقمة السعادة بحضورى الاجتماع الثانى
والله يا جماعة احنا كنا بنقعد فالكلية اكتر ما بنقعد فى بيتنا .. تقريبا كنا بنفتحها ونقفلها .. وكنت بحبها جدااااا
بس اللى شوفتة فيها خلانى اكرة ادخلها من بعد ما اتخرجت
لكن دلوقتى لأ لانى نزلت الكلية وانا عارفة ومتأكدة من جوايا انى خلاص مش حشوف فيها اللى شوفتة قبل كدة
المواقف كتييييييييير ومتتعدش والله ــ بس بجد خليكم على موقفكم وربنا معاكم ويحقق كل اللى بتتمنوه واللى بتطالبوا بيه
وبالنسبة للى خايفين يكملوا مشوار الاصلاح طب انا حخلينى معاكم
بس لو سكتوا ومكملتوش اللى بدأتوة حتشوفوا ايام ما يعلم بيها الا ربنا ودى عن تجربة لاننا شوفناها قبلكم
ياجماعة انتم مش بتعملوا حاجة غلط انتوا بتطالبوا بحقوقكم ودة لا عيب ولا حرام والدليل تأييد الدكاترة ليكم
بجد مش عارفة اقول ايه بس ربنا مع كل اللى بيحاولوا وبيسعوا للتغير للافضل
وربنا يهدى اللى لسة مخدوعين او موهومين ومش عارفين اللى بيحصل من بعض الافراد فالكلية
وبقولهم احمدوا ربنا لو كنتم لسه محصلش معاكم حاجة لغاية دلوقتى
وياريت متستنوش لما يحصل حاجة معاكم علشان تتحركوا خليكم ايجابيين وابدأوا وربنا معاكم جميعا
معلش انا اسفة انى طولت عليكم بس دة حاجة بسيطة من حاجات كتير
نانا

نانا

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 08 مارس 2011, 3:32 pm

الى العضوة : روبى

انا ابدا لم اقصد بكلامى مجرد الهجووووووووم لحد ذاته فانلا ليس لى موقف شخصى من اى احد واذا تابعتى ردودى فى المواضيع السابقة ستعرفى جيدا ماذا اقصد

وايضا لم اقصد ب ( والا ..... ) التهديد ابدا ولكن قصدت بها اننا لم نسكت على احد من اليوم كما حصل مع الدكتورة الفاضله وهى دى الحقيقه اللى هيحترمنا على راسنا واللى مش هيحترمنا معلش مش حابينه معانا

وانا احترم رأيك واتقبله ولكنى اعى ما معنى التغيييييييير جيدا وافهم كل كلمه اكتبها لم اكتب لمجرد الكتابه

شعارى : الاحتراااااااااااااااااااااااااام اولا قبل اى شئ لاننا ادميييييييييييييين
https://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
حقل البراعم

حقل البراعم

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 08 مارس 2011, 9:06 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .
انا عايزة ارد عليكي يا انجي علاء بالنسبة لموضوع الحرب فالحرب شغالة من زمان بس حرب فكرية واخلاقية وثقافية واعلامية تحت مسميات خادعة وللأسف حرب خبيثة وتسقط ضحايا أكثر بكثير ممن يموتوا في انحاء العالم للتصدي لها ومن وجهة نظري لن ينجوا منها سوى المتمسك بالقرآن والسنة عملا وفهما وليس حفظا وتلقينا وبالعلم الذي نتعلمه لنفيد الأمه وليس التعليم الطياري
وأخيرا وقانا الله واياكم من شر الفتن .
Jelan

Jelan

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 08 مارس 2011, 10:12 pm

تعرفوا انكوا ناس غريبه اووووووووى
يعنى ف الاول حماس وبتاع ولازم نغير
وبعد كدا بداتوا تتهزوا وتتراجعوا شويه لا احنا لازم نلم الموضوع عشان احنا ممكن نشيل المواد
وشويه انتوا ف تالته ورابعه ونسيبتوا ان ف ناس اضغر منكوا وانتوا هتتخرجوا واحنا الى هنتبهدل
نسيتوا ان فى ناس كتير اوى ماااااااتت وضحت بحاياتها عشان احنا نعيش ف حريه
انتوا دلوقتى راجعين تانى وتقولو لا نستنا لما النتيجة تطلع اصلهم ماسكينا من ايدنا الى بتوجعنا ودول الكبار ولازم نحترمهم بيتهيالى اى تغيير هيحصل لازم هنقدملو تضحيات عشان الناس دى مش هتسيب اماكنها كدا بالساهل لازم يبقا فى خساير الاول وانتوا من الاول مادام بداتوا وطلبتوا التغيير يبقا انتوا عارفين كل العواقب والمشاكل الى هتقابلكوا وتبقوا قدها والذبذبه الى بتحصل ليكوا دى هيا الى هتشتتكوا وف الاخر لا هتطولو ابيض ولا اسود وهتبقوا رقصتوا ع السلالم
ENjy Alla

ENjy Alla

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 08 مارس 2011, 10:16 pm

تمام يا حفل البراعم اديكى قولتيها بالقرأن والسنه
اظن القرأن والسنه منصحوش بالخروج للمظاهرات والشغب وكل اللى حصل واللى بيحصل دة
ولكن المظاهرات والشغب فيهم خير كان اللى قبلونا واللى افضل مننا عملوهم ونصحونا بيهم وهم الصحابه
اقيموا دوله الاسلام فى قلوبكم اولا يادعاة الخروج والشغب والمظاهرات تقم لكم فى ارضكم
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000152018148
roger

roger

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالأربعاء 09 مارس 2011, 12:25 am

بصراحه أنا مبسوطه جدااااااااااااااااااااااا من التغيير الى حصل لينا أولاوهوإن أحنا زى مابنأدى واجبنا أننا بدأنا نطالب بحقوقنا فى الاحترام المتبادل فى تقليل شغل العملى فى ان كل دكتور يعرف اذا كان تبع القائمه السودا ولا البيضه حاجات كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير قوى اتقالت فى إجتماع يوم الأثنين بالذات
خلاااااص مبقاش فى خوف بس لازم ياجماعه نكون أيد واحده مع بعض بجد دايما مش كلااام وخلاص
خلااااص معدناش هنسمح بأى إهانه من قبل أى حد
وصراحة الدكتور الفاضل د/خالد قالها جمله فيما معناه أن هناك ضريبه للتغيير اذا أردت التغيير والحريه لابد أن تدفع الثمن فمنهم من ضحو بأرواحهم فما قيمه أننا نشيل ماده أمام كل هذه التضحيات
الحمد لله أنى عشت اليوم الى بطالب فيه بحقى كطالبه معلمه وليس طالبه مهانه محطمه نفسيا وجسديا وماليا وعقليا
بجدالحممممممممممممممممممممممممممممممممد لله
dof3et 2006

dof3et 2006

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالأربعاء 09 مارس 2011, 2:48 am

سلام عليكم ..الى الأخت العزيزة انجى..انا خريجة بس مش بحب اعيش لنفسى بس اتمنى انى اشوف الكلية اللى

قضيت فيها 4 سنين للأسف فيهم ذكريات كتير مش حلوة..للعلم انا الخامسة على دفعتى وتقدير جيد جدا مع مرتبة

الشرف ووالله مش بكتبها فخر بس عشان تتأكدى مش شرط السلبيات والشكاوى تكون من الدرجات

والامتحانات..اسمحيلى على المداخلة دى لأنى لاحظت من كلامك اعتراضك على الوضع عامة فى البلد وفى سؤال

هطرحه فى اخر الكلام ياريت تجاوبينى عليه..بس قبله احب اوضح لك من الناحية الإسلاميةبالنسبة للخروج فى

المظاهرات الأخيرة كان فى اختلاف واضح بين الشيوخ والعلماء يعنى لم يكن هناك اقرار انها فتنه وللعلم الرسول

عليه الصلاة والسلام حرم الخروج عل ىالحاكم بالسيف وكما ترين لم احد يخرج بالسيف بل الحاكم اللى خرج عليهم

بالرصاص وفى نفس الوقت امر الرسول عليه الصلاة والسلام بالجهر بالحق فى وجه سلطان جائر مش تتفقى معايا

برضه انه كان جائر وظالم ومستبد وفاسد؟؟بالنسبة للسؤال وهو نقلا عن مقال بموقع مصراوى

كلمة اخيرة:يا سادة من كان فينايستطيع أن يقول ماذاسيحدث في المستقبل قبل أحداث 25يناير،فليخرج عليناويقول

لناإلي أين كانت تسيرمصر؟سيقولون والان أيضاًلانعرف الي أين نسير.لاياعزيزي الفرق كبيربين مستقبل لاتعرف

ماهيته ولاتشارك في صنعه،وبين مستقبل مبهم ولكنك تملك أن تغيره وتعدل من مساره في اي وقت.لأنه المستقبل

اصبح لك.ومصر اصبحت بلدك وانت حر فيها

اسفة على الاطالة
راجية الجنة

راجية الجنة

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالأربعاء 09 مارس 2011, 2:53 am

dof3et 2006

أرفع القبعه تحية لكي

على الجزء الآخير

دمتي بحفظ الرحمن
Beauty Demon

Beauty Demon

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالأربعاء 09 مارس 2011, 4:00 am

دكتور محمد كعادتك فى المحاضرات صائب الراى متجدد الفكر و العلم و العقل لا يوجد اى شىء يعبر عما تحدثت به الدكتور ناهد خير من ذلك سلمت لنا استاذا نفخر بك و نؤيدك
Beauty Demon

Beauty Demon

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالأربعاء 09 مارس 2011, 4:02 am

دكتور محمد كعادتك فى المحاضرات صائب الراى متجدد الفكر و العلم و العقل لا يوجد اى شىء يعبر عما تحدثت به الدكتور ناهد خير من ذلك سلمت لنا استاذا نفخر بك و نؤيدك
أطياف

أطياف

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالأربعاء 09 مارس 2011, 4:10 am

معلش يا إنجى أنا ترددت أكثر من مرة أرد عليكى لأن البنااااااات قالو المقصود جزاهم الله خير
محبتش أضغط عليكى أو ارهقك بردى
أشكرك دفعة 2006 على ردك الأكثر من رائع
مع احتارمى لكى يا إنجى ولأن الشعب المصرى أصبح حر الحمد لله وله مطلق الحرية فى التعبير عن رأيه
فإنتى من حقك تعبرى عن رأيك لكن انظرى للأمور بواقعية ومن جميع الزوايا
لو بصيتى للواقع هتلاقى إن مصر كانت مقبلة على فترة صعبة مش هقولك أرقام لأن كلنا خلاص عارفين الحقيقة وأكيد إنتى كمان عارفاها
مش هقولك كام مليون مصاب بالأمراض الخطيرة من سكر لضغط لأمراض كبد بسبب المواد المسرطنة
مش هقولك كااااام مليون مصرى يعمل بالخارج لأنه لم يجد عيشة حرة كريمة داخل بلده
حبيبتى بصى حواليكى شوفى الظلم إللى كنا عايشين فيه شوفى الشهداء الكراااااااام شوفى ملياااااارات الدولارات المنهوبة
أحب أعلق على موقف الثورة من القرآن والسنة
انظرى إللى حديث النبى صلى الله عليه وسلم"من لم يهتم بأمر المسلمين فليس منهم"
وأفضل الجهاد كلمة حق فى سلطان جاااااااائر
قال الله تعالى"إن الله لايغير ما بقوم حتى يغيرو ما بأنفسهم"
وقال الله عزوجل"فأما الزبد فيذهب غثاء وأما ما ينفع الناس فيمكث فى الأرض"
أنصحك بالتأمل فى الواقع المصرى وكمية الحقائق عن العناصر الفاسدة التى نكتشفها يوم بعد آخر
آسفة على الإطالة وشكرا جزيلا.
د. محمد عطا
Admin
د. محمد عطا

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالأربعاء 09 مارس 2011, 4:19 am

Beauty Demon كتب:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بصراحه انا مستغرب يا بيوتى ازاى انت بتقولى عنى انى جبت سيرة اى عضو هيئة تدريس بالكلية انا ذكرت مقوله عامة ولم اذكر اسم اى شخص نهائى وارجو منكم ان تراجعوا جميع ما اكتبه واتناوله على هذا المنتدى فانا لا اتعرض باسم اى شخض او حتى طالبه بالاسائة لاحد فكيف لكى تقولى لى هذا الكلام واؤكد مره اخرى راجعى ما كتبت وان كنت ذكرت اسم احد بالتحديد فلكى الحق فيما ذكرتيه اما اذا كان عكس ذلك فارجو منك مراجعة ما ذكرتيه فى حقى
كما اننى ادعو من خلال المنتدى ومن خلال المحاضرات واللقاءات ان يكون التعبير بالراى مكفول للجميع ولكن دون الاساءه لاحد واعتقد انا ذكرت هذا فى الاجتماع الذى تم يوم الاحد وكذلك يوم الاثنين
اتمنى انا تراجعى ما ذكرت مرة اخرى ولا تحاسبينى على ان يفسر البعض ما اقوله على شخص اخر
https://kg-cu.ahlamontada.net
Beauty Demon

Beauty Demon

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالأربعاء 09 مارس 2011, 4:26 am

الى الخت انجى انتى ازاى مش مكسوفة و انتى بتتكلمى عن مصلحتك الخاصة انا طالبة فى الفرقة الرابعة و اعلنها لا سكوت بعد اليوم ومش هنستحمل ياريت تحطى صور الشهداء قدامك و انتى بتتكلمى او تشوفينا و احنا متظاهرين فى صرح الجامعة بجد لو فيه ناس رايهم زيك مش عايزنهم وبعد كده الدكاترة اللى انتى بتتكلمى عليهم لم يراعوا المسئولية ولا اللة وعلى فاكرة انا ومعظم اللى كانوا معانا متفوقين ومشهود ليهم بالاخلاق يا ريت تخلي مجهود كتاباتك لنقد الظلم و الفساد
نانا

نانا

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالخميس 10 مارس 2011, 12:51 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هو فى ايه يا جماعه ليه اللى بيحصل ده ليه الموضوع تحول من مظهر حضارى يطالب بمطالب واحده الى محاورات بين

مؤيد ومعارض وبقينا ندخل بس علشان نرد ونصحح لبعض ونقول ردا على فلان ردا على فلانه

ليه بنصادر اراء بعض الحريه مكفوله للجميع فى اطار الاحترام ومينفعش انتقد حد اصلا بأسلوب غير لائق

وفعلا ياريت قبل ما اى حد ينقد رأى من الأراء ياريت يكون متابع من الاول مش بس داخل ينتقد وخلاص سواء بالسلب او بالايجاب
nesmty

nesmty

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالخميس 10 مارس 2011, 1:44 am

و اللة عندك حق يا نانا 0
معلش يا بنات انى اتأخرت عليكوا فى الرد بخصوص تنزيل الفديوهات ادخلوا جروب صحوة جيل 25 يناير موجود علية كل الفديوهات سواء اجتماع يوم الاحد او الاثنين وفية كمان الاجتماع الى تم فى مكتب العميد و فية فديوهات عن المسيرات بتاعتنا الى جامعة القاهرة و اعتصامات جامعة القاهرة يعنى بمعنى اصح لازم تدخلوا علية 0
نانا

نانا

مُساهمةموضوع: رد: اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة   اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة - صفحة 3 Emptyالخميس 10 مارس 2011, 1:47 am

وده لينك الجروب :

https://www.facebook.com/pages/%D8%B5%D8%AD%D9%88%D8%A9-%D8%AC%D9%8A%D9%84-25-%D9%8A%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%B1/195036247193271

اية رأيكوا فى الى حصل النهاردة
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
 مواضيع مماثلة
-
» تعارييف جامده قولولي رأيكوا بلييييز
» فرح هنودة27 النهاردة يا جدعااااااااااااااااان يلا كلنا نقولها الف مبرووووك
» من النهاردة هاتقعدى والعريس يجيلك لحد عندك