منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مراقبين اللجنة

هاجر
lamasat
meme
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
meme

meme

مراقبين اللجنة  Empty
مُساهمةموضوع: مراقبين اللجنة    مراقبين اللجنة  Emptyالخميس 23 يونيو 2011, 2:24 am

بالنسبة للمراقبين بصراحة طول الوقت مش بيبطلوا كلام و بيقعدوا يحكوا مع بعض و انا ببقة اعدة في البنش الاول و انتباهي بيتشتت بسرعة و مش انا لوحدي الي بشتكي و اول يوم قلت للمراقبين لو سمحتو الصوت قالوا طيب و اعدو يتكلموا برضة و مش قادرين يراعوا اننا في امتحان و ان اي حاجة ممكن تشتتنا انا ببقة بفكر في حاجة مثلا الاقي موبايل المراقبة رن و طلعت ترد علية او ترد علية قدامنا و اتنين قاعدين لوك لوك لوك لوك تفكيري بيقف و مش ببقة عارفة اركز لاني ببقة اعدة في البنش الاول و الكلام كلة في ودني و تلاقي كمان طالعين داخلين من اللجنة
انا معاهم ان الاعدة تزهق بس هي كلها تلات ساعات و قدامهم السنة كلها يرغوا فيها خلاص مافيش غير يوم الامتحان الي يتكلموا فية و ياريت مثلا يطلعوا يتكلموا برة لا دول بيبقو علني و دة كمان غير الضحك و لو حد من الطلبة بص وراة مثلا او قفشت حد بيغش بتقوم المراقبة عاملة هليلة و تعد تزاعق و الواحد بيبقي اصلا علي اخرة
ياريييييييييييييت تنبية للمراقبين بأحترام الناس الي اعدة بتمتحن
lamasat

lamasat

مراقبين اللجنة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مراقبين اللجنة    مراقبين اللجنة  Emptyالخميس 23 يونيو 2011, 3:50 am

أنا بأييد رأيك يا ميمي.....فعلا الوضع ده ما ينفعش والمفروض يراعو ظروفنا...طيب ما احنا كمان بنقعد مرزوعين 3 ساعات وبنفكر وايادينا بتتكسر وما بنفتحش بقنا...وهما زهقانين من القعدة مرتاحين وبياكلو وبيشتتونا كمان بكلامهم......المفروض أول حاجة تبقى مصلحة الطالب.....
Evil or Very Mad
هاجر

هاجر

مراقبين اللجنة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مراقبين اللجنة    مراقبين اللجنة  Emptyالخميس 23 يونيو 2011, 9:01 am

الحمد لله عندي في اللجنه بيبقي في هدوء الحق يقال

وطبعا بيبقوا بيتكلموا بس بصوت واطي ولما الصوت بيزيد بنقولهم بيسكتوا
lovetota

مراقبين اللجنة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مراقبين اللجنة    مراقبين اللجنة  Emptyالخميس 23 يونيو 2011, 6:23 pm

انا كنت السنه اللى فاتت كل ما يتكلموا كلمه اقولهم الصوت لانى كنت فالاول وكمان بيشغلوا اغانى ودا طبعا مينفعش
bascota

مراقبين اللجنة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مراقبين اللجنة    مراقبين اللجنة  Emptyالإثنين 27 يونيو 2011, 6:39 am

عندك حق ياميمي والله..مش بيحلي الكلام غير فوق راسنا.والتليفونات اللي مابتخلصش ده لسه النهارده مراقب واقف علينا التليفون رن أكتر من عشرين مره مش حتي يعملو صامت..ولأ وأرخم حاجة لما مراقب يجي يقف قدامك ويفضل باصصلك في الورقه وماتعرفيش تركزي وده اللي حصل معايا النهارده وقعدت أقلب في الورق وأبين أني مدايقه وهو مافيش..لغاية مازهقت والله قفلت الورقة وسبت التعريف وقومت..حسبي الله ونعم الوكيل.
meme

meme

مراقبين اللجنة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مراقبين اللجنة    مراقبين اللجنة  Emptyالإثنين 27 يونيو 2011, 4:38 pm

علي فكرة مافيش اي اجراءات تمت ناحية الموضوع دة و اتكرر تاني في امتحان امبارح و لا كأن في اي حاجة
أطياف

أطياف

مراقبين اللجنة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مراقبين اللجنة    مراقبين اللجنة  Emptyالإثنين 27 يونيو 2011, 10:30 pm

بضم صوتى لصوت ميمى
حاسة إنك فى لجنتى ههههه
شيمو شيكو

مراقبين اللجنة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: مراقبين اللجنة    مراقبين اللجنة  Emptyالثلاثاء 28 يونيو 2011, 7:10 pm

انا كمان فى اول بنش بس الفرق بقى ان المراقبة بتفضل ترغى معايا انا ولا كأنى بمتحن و تعلق على حاجات تافهة جدا زى لبسى او الاكسسوريز بجد حاجة بقى فوق الوصف و منتهى الاستفزاز اللى فى الدنيا و بفضل سايبها تتكلم و مش برد عليها خالص
ياريت يبقى فى حل للموضوع دة بسرعة

مراقبين اللجنة
صفحة 1 من اصل 1