منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ندااااااااااء الي دفعة 2006

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hanan sadek

hanan sadek

ندااااااااااء الي دفعة 2006 Empty
مُساهمةموضوع: ندااااااااااء الي دفعة 2006   ندااااااااااء الي دفعة 2006 Emptyالخميس 23 يونيو 2011, 11:21 pm

ازيكو يااحلي دفعه وحشتوني انا حنان وكنت شعبه خمسه نفسي الاقي حد من الدفعه هنا في المنتدي ونعيد مع بعض ذكريات الكليه والله كانت ايام جميله وماتتعوضش Crying or Very sad بجد نفسي الايام ترجع تاني بس صعب يلا كله كويس المهم لو حد من الدفعه ياريت يدخل ونبقي نتكلم مع بعض
Smile
ايمان سلطان

ايمان سلطان

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااء الي دفعة 2006   ندااااااااااء الي دفعة 2006 Emptyالجمعة 24 يونيو 2011, 3:13 am

السلام عليكم أهلا ياحنان أنا إيمان سلطان دفعتك ياجميل لو عايزة تعرفيني اكتر انا كنت قائدة شعبة 4 انتى حنان مين باضبط وأنا سعيدة جدااااا والله إني لقيت حد من دفعتى وحشتوني كتير ووحشتني أيامكم Razz Razz
hanan sadek

hanan sadek

مُساهمةموضوع: رد: ندااااااااااء الي دفعة 2006   ندااااااااااء الي دفعة 2006 Emptyالجمعة 24 يونيو 2011, 5:07 am

ازيك ياايمي انا حنان صادق مش عارفه هاتفتكريني ولا لا بس بيتهالي بالصور هانفتكر بعض اكيد بس انا سعيده اوي اني لقيت حد من الدفعه هنا انتي اه اخبارك دي صورة بنوتك عسوله ربنا يخلي

ندااااااااااء الي دفعة 2006
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بنات دفعة 2006 وحشتووووووونى بجد ولا يوم من ايامكم
» دفعة 98 وحشتونى
» انا خريجة كلية الهندسة دفعة 2004 هل يمكن لي الاتحاق بكلية رياض الاطفال وكيف يمكننى الاتحاق بها؟