منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الى د/ منال بهنس

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عنان

عنان

الى د/ منال بهنس Empty
مُساهمةموضوع: الى د/ منال بهنس    الى د/ منال بهنس Emptyالإثنين 07 نوفمبر 2011, 12:42 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا كل سنة و حضرتك طيبة
انا طالبة في سنة اولى و بحب حضرتك جدا جدا و بحرص اني احضر كل محاضرات حضرتك و بيعجبني اوي اسلوب حضرتك في الكلام معانا Very Happy
لكن لدي بعض الاشياء التي لا احبها كثيرا و منها

اولا : اود ان افترح كتابة الـ(websheet) بدلا من طباعتها فانا مثلا ليس لدي طابعة ورق في البيت و ما يزعجني من دخول اي سايبر لاطبع الورق وجود عدد كبير من الشباب فيه و هذا يزعج عددا كبيرا من البنات زملاتي Crying or Very sad

ثانيا : اود ان افترح الانتقال الى اي مدرج اكبر في المساحة كـ (مدرج 25 يناير) لأنني اود دائما ان اكون في الصف الامامي لأكون منتبهة مع حضرتك في كل ثانية من المحاضرة ولا استطيع ذلك لأن المدرج ضغير جدا و مهما جئت مبكرا عن المحاضرة اظل بعيدا عن الصف الاول Sad
sama mohamed

sama mohamed

الى د/ منال بهنس Empty
مُساهمةموضوع: رد: الى د/ منال بهنس    الى د/ منال بهنس Emptyالسبت 12 نوفمبر 2011, 7:25 pm

ايوه عندك حق يا عنان ... ياريت تكون المحاضره في مدرج اوسع عشان انا واحده من البنات كل مره اقعد ع الارض
samar elshabrawy

الى د/ منال بهنس Empty
مُساهمةموضوع: رد: الى د/ منال بهنس    الى د/ منال بهنس Emptyالإثنين 14 نوفمبر 2011, 3:42 am

aywa ana ra2ye kda da ba3d ezn dr -manal
thx for your efford
عاشقة الطبيعة

الى د/ منال بهنس Empty
مُساهمةموضوع: رد: الى د/ منال بهنس    الى د/ منال بهنس Emptyالجمعة 18 نوفمبر 2011, 5:48 pm

Rolling Eyes وانا موافقة على رايك يا عنان علشان انا مبعرفش اركز اوى وانا ورا

الى د/ منال بهنس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تهنئة لدكتورة منال بهنس
» اعتذار لدكتورة منال بهنس