منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

في دراسة ولا اضراب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
tota2218

tota2218

في دراسة ولا اضراب Empty
مُساهمةموضوع: في دراسة ولا اضراب   في دراسة ولا اضراب Emptyالثلاثاء 07 فبراير 2012, 12:59 am

كنت عاوزة اعرف الدراسة الاحد الجاي ولا لا
علشان في ناس بيقولوا هيعملوا اضراب
تنادي

تنادي

في دراسة ولا اضراب Empty
مُساهمةموضوع: رد: في دراسة ولا اضراب   في دراسة ولا اضراب Emptyالثلاثاء 07 فبراير 2012, 1:17 am

بسم الله الرحمن الرحيم

شوفي يا توتة انا من رأيي انه لازم تنزلوا الكلية و تستمروا في الدراسة و العمل عادي

حتى ان حد عمل اضراب ....لازم العمل يستمر لان كل من يقوم بإضراب خاصة في

الوقت الحالي يسعى لتدمير الدولة....و اظن ان هذا هو الدور الايجابي الذي لابد ان

نأخذه تجاه بلدنا ....ان نستمر في العمل و الدراسة حتى نساهم في بناء البلد ....و يا

ريت اذا تعرفي حد ناوي يضرب فهميه ان ده بيضر بمصلحة الوطن و لو هما معترضين

على بعض السلبيات او الاخطاء في الدولة فبإضرابهم كده عايزين يدمروها خالص لا قدر الله

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
huda

في دراسة ولا اضراب Empty
مُساهمةموضوع: رد: في دراسة ولا اضراب   في دراسة ولا اضراب Emptyالثلاثاء 07 فبراير 2012, 4:10 am

السلام عليكم ورحمة الله : اننى اتفق معك يا تنادى بهذا الراى ولكن اذا حدثت فوضى وتدمير لانستطيع النزول فى ظلها وشكرا السلام عليكم : اذا كنت فى نعمة فرعها فان الذنوب تزيل النعم
مون الملاك

مون الملاك

في دراسة ولا اضراب Empty
مُساهمةموضوع: رد: في دراسة ولا اضراب   في دراسة ولا اضراب Emptyالثلاثاء 07 فبراير 2012, 8:05 pm

_بصي huda
والله القرار مش في أيدينا ده في أيد الكلية.............

*ووالله العظيم لو الامر في أيديا لكنت بدأ الددراسه جالا مصرنا حقها علينا أن كل واحد يتقي الله في عمله بقي كفايا أعتصمات وكفايا مظاهرات ويلا بقي نشوف مصلحت البلد ومصلحتنا كمان وعلي فكره عشان محدشيقول أني مش حاسه بحاجه أنا كنت من أكتر المتحمسين للاعتصام والاضراب اللي كان في الكليه السنة اللي فاتت بس احنا عملن أللي أحنا عايزينه كفايا بقي ونبدأ العمل حانت لحظة الجد والاجتهاد لنرقي بهذا الوطن بالله عليكوا كفايا فوضي بقي
_واللي عايزين الدراسة تقف دول عيزين يشيلوا مين ويحطوا مين ده أنا خايفه يشيلوا بعدك كده نفسهم .............ونسمع عن اضراب لغلق الكليات والجلوس في المنزل اصلهم زهقوا من التعليم............. Exclamation Question

في دراسة ولا اضراب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دراسة إنشاء رياض أطفال
» دراسة حديثة لغذاء الأطفال
» دراسة تحليلية لتكوين مفهوم الأنا والآخر لدى طفل الروضة
» التربية التحضرية في المدرسة القرآنية و تأثيرها على مهارتي القراءة و الكتابة دراسة وصفية مقارنة
» رسالة ماجستير دراسة وتحليل استرتيجيات الفهم الشفهي عند الطفل المصاب بصعوبات تعلم القراءة