منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت نكت نكت ..........لازم تضحكوا

كاتب الموضوعرسالة
ام سما

نكت نكت نكت ..........لازم تضحكوا Empty
مُساهمةموضوع: نكت نكت نكت ..........لازم تضحكوا   نكت نكت نكت ..........لازم تضحكوا Emptyالثلاثاء 13 مارس 2012, 3:46 am

[center]مرة اتنين أغبيا عندهم حصانين .. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع ودن حصانه وراح قال للتاني، فالتاني قاله الله يخرب بيتك انا بردك عملت كده .. فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني, فالتاني قاله الله يخرب بيتك انا بردك عملت كده .. فالاول قاله انت هتصدعنى في دماغي .. خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان الاسود
مره واحده ركبت اتوبيس وهى شايله ابنها الصغير جت تدفع التذكره
الكمسارى اتخض اول ما بص للولد وقال اللهم ما احفظنا انا عمرى ما شوفت عيل وحش كده غطيه يا ست حرام عليكى الست زعلت قوى
وقعدة تعيط بحرقه الراجل الى جمبها سألها بتعيطى ليه ؟
قالتله الكمسارى ده معندوش دم قل ادبه على وخفت ارد عليه قالها تخافى ليه
هو الاتوبيس مفهوش رجاله؟ ردى عليه ومتخفيش
قالتله عندك حق انا حروح ابهدل كرامته
قالها عداكى العيب روحى بس شيلينى النسناس ده
عشان تعرفى تاخدى حقك
واحد راح يقدم لوظيفه فى شركه كبيره فلما دخل عندهم سألوه
متى يكون حاصل ضرب3×3=10 فقال عندما تكون الاجابه خاطئه
ما هو الشئ الذى له اكثر من جناح ولا يطير
قال الفندق
ما هو الشئ الذى اذا أكلت نصفه تموت ولو اكلته كله متموتش
قال السمسم
من هو الرجل الذى يقف على الارض ورأسه فوق النجوم
قال الظابط
ما هو اكبر عدد من المواليد تضعه النعامه
قال النعامه تبيض ولا تلد
ماهو الشئ الذى بدونه لا تستطبع ان تحصل به على وظيفه
قال الوساطه
سألوه وهل هى عندك
قال لا
قالوله ااقفل بالراحه وانت خارج
مره واحد فشار قوي بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحرا، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشي فى الصحرا طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت .

ام سما

نكت نكت نكت ..........لازم تضحكوا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت ..........لازم تضحكوا   نكت نكت نكت ..........لازم تضحكوا Emptyالثلاثاء 13 مارس 2012, 3:49 am

مساطيل قاعدين بيصيدوا جراد، عدّت من فوقيهم هليكوبتر .. واحد منهم قال جت أمهم .. استخبوا استخبوا

مرة ثلاثة فشارين راحوا الجبل واحد اعمى و واحد اطرش وواحد اقرع الاعمى قال انا شايف النملة التى فوق الجبل و الاطرش قال انا سامع دبتها والاقرع قال أنا شعرى وقف من كتر الكدب .

اتنين مساطيل قاعدين مسطولين فيهم واحد فشار قال لتانى تصدق عارف مين الكان قاعد معايه امبارح قاله مين أبو لهب و أبو جهل فقاله ياراجل دول ماتوا من زمان قاله طيب اسئل ابنى مسطول قاله يامسطول قاله نعم يا بابا قاله مين الكان قاعد معايا امبارح قله والله مش فاكر بس العر بيه الكانت واقفه كان مكتوب عليها ملاكى قريش .

ره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيخ المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حبة نكت ويارررب تضحكوا
» لازم نفترق
» لازم تدخلو بسرعةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةللكسالى و التنابلة
» قصه موت******(لازم الكل يقراها)
» صورة لما تشوفها لازم تبتسم