منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لعبة الصرااااااااااااااحة

لؤلؤة
mayson
snow white
tumtum
ايوت
غـ الله ـايتى
soso12
basboosa
ميروو
نوسة
EMY
هاجر
إيناس عبد الحميد (نوسة)
ضحى الروبى
أطياف
shaza
هنودة27
ropy
shosho16
23 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
shosho16

لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالجمعة 04 ديسمبر 2009, 6:25 pm

ايه يا جماعة مش هتكملوا اللعبة ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حد يرد على السؤال حالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا(هههههههههههههههههههههههه)
هنودة27

هنودة27

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالأحد 06 ديسمبر 2009, 3:25 am

لو حد انا مش برتاحله خالص او مش عاوزة يكون ليا احتكاك بيه وبحاول ابعد عنه بالذوق بدون احراج او جرح

سؤالى ///

ايه هيا اصعب لحظة فى حياتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هاجر

هاجر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالأحد 06 ديسمبر 2009, 4:19 am

لماعرفت ان جدتتي ماتت ديه من اصعب اللحظات
ولما عرفت ان ابي توفي الي رحمه الله كانت من اصعب واشد احزن.........................................................................................اللحظات

سؤالي
لو حد اتقدملك وانت بتحبيه وانت عارفه ان رايك هو اللي هيمشي واهلك مش طايقينه
هتعملي ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هتوفقي ولا هترفضي
وياريت تقولي السبب

عدل سابقا من قبل هاجر في الأحد 06 ديسمبر 2009, 4:30 am عدل 1 مرات
أطياف

أطياف

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالأحد 06 ديسمبر 2009, 5:39 am

مش رأيي إللى هيمشى
خلاص إيه المشكلة؟؟؟؟؟؟؟
طبعا هوافق
ما هى أكثر صفة تحبيها فى الناس؟؟؟
إيناس عبد الحميد (نوسة)

إيناس عبد الحميد (نوسة)

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالأحد 06 ديسمبر 2009, 9:56 pm

الذوق الذوق الذوق
س/ ايه اكتر صفة تتمنيها فى شريك حياتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟
EMY

EMY

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالأحد 06 ديسمبر 2009, 10:36 pm

الصراحة والرومانسية
انا بس عايز اسلم على نوسة واطياف وحشتونى جدا انا بقالى فترة بعيدة عن المنتدى وكل سنة وانتم طيبين
سؤالىهو ايه اكتر حاجة تجرحك من اعز اصحابك؟وهل ممكن تسامحىوالا تضيعى عشرة عمرك كله؟
أطياف

أطياف

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالأحد 06 ديسمبر 2009, 11:22 pm

حمدا لله على سلامتك يا emy
كل سنة وإنتى طيبة وسعيدة يارب
والله إنتى كمان وحشتينى أوووووووووى
أكتر حاجة تجرحنى من أعز أصحابى الخيانة
طبعا مش هسامح لأنه ده صعب جدا
هل تحبى كلية رياض الأطفال؟؟؟؟؟(بصراااااااااااااااااااحة)
shosho16

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالإثنين 07 ديسمبر 2009, 12:42 am

بصراحة انا كنت داخلاها الاول مجبرة لان انا كان ممكن اروح كلية العلوم لكن بابا كان شايف انها صعبة وان الكلية دى احسن واللى شجعه على كدة اكتر ان بنت عمى معيدة فيها وبنت عمى التانبة بتطلع من الاوائل كل سنة ....
فكنت داخلاها وانا حاسة انى مجبرة عليها وفعلا حاولت انى احول لكلية الاداب (صينى )لكن للاسف رحت المقابلة الشخصية متأخر فرااااااااااااااااااااحت عليا الفرصة فقلت لنفسى معلش لعله خير واكيد هى هتكون الخير ليا اكتر من كلية العلوم والاداب واى كلية تانيةوبس بقى ادينى فيها لغاية دلوقتى اهوه وربنا يستر.......
السؤال
هتعملى ايه لو بعتى لحد حسيتى انك بتحبيه(مش شرط خطيبك ممكن صديقتك) جواب كله كلام حب وكان رده عليكى ناااااااااااااااشف اوى يعنى كلام رمزى اوى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
إيناس عبد الحميد (نوسة)

إيناس عبد الحميد (نوسة)

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 08 ديسمبر 2009, 2:24 pm

الاول احب اسلم على ايمى واقولك وحشتينا كتير ومنورة المنتدى كل سنة وانت طيبة ومتغبيش عننا تانى كتير وحمد الله على سلامتك يا قمر I love you

اجاوب ع السؤال
هو مبدئيا انا مش ممكن ابعت لحد جواب لو كان خطيبى او بحبه او كدة لازم اتقل عليه واطلع عينيه هههههههه
اما لو صديقتى وانا اكيد واثقة انها بتحبنى والا مكنتش صادقتها هعاتبها واشوف مالها ممكن تكون مش فى المود او فى حاجة مزعلاها لان انا متعودة انا واصحابى اننا نعاتب بعض فى اى حاجة تتضايقنا عشان منشلش من بعض ومنزعلش من بعض
واكيد هى هتبررلى موقفها وهتعتزر عنه

سؤاااااااااااااالى
لو خيروكى بين المال والصحة..........وبين الجمال والتدين............وبين الاخلاق وحب الناس
ايهما تختارى اللى هتجاوب هتختار كل حاجتين مكتوبين مع بعض يعنى لو هتختار مثلا مثلا المال والصحة مع بعض متنقيش ها
shosho16

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 08 ديسمبر 2009, 10:51 pm

مينفعش الاختيار بين حاجتين بس لانهم كلهم نحتاجهم فى حياتنا ولا يمكن الاستغناء عن اى عنصر منهم.....
السؤال
مين هو اكتر واحد هتروحيله وتترمى فى حضنه لو ضااااااااااااااااااااااااقت عليكى الدنيا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضحى الروبى

ضحى الروبى

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالأربعاء 09 ديسمبر 2009, 1:02 am

بصراحة اكتر واحدة هترمى في حضنها لو ضاقت بي الدنيااااهي:::::::

صديقتى واختى في الله """"""""""""سارة"""""صديقتى ف الكلية

كيف ترى نفسك ف المستقبل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
shosho16

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالأربعاء 09 ديسمبر 2009, 1:52 am

ارى نفسى او اتمنى بمعنى اصح انى اصبح ان شاااااااااااااااااء الله معيدة فى الكلية لان ده حلم عمرى وده كان هدف دخولى الكلية اصلا ...........ياااااااااااااااااااااااااارب يتحقق
السؤال
لما بتعملى حاجة غلط بتحسى ان ربنا بيراقبك ولا لأ ولما بتحسى ده بتبعدى عن المعصية فورا ولا ايه...............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بكل صرااااااااااااااااااااااحة
نوسة

نوسة

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالخميس 10 ديسمبر 2009, 3:00 am

انا الاول عايزة اسلم عليكو كلكم وحشتونى
بصى يا شوشو اكيد لما بعمل حاجة غلط بتبقة مش حاسة بكدة والا كنت رجعت عن الغلط بسرعة ولكن بعد ما اراجع نفسى اكيد هصلى ودعى ربنا انه يغفرلى

من الشخص اللى عرفتيه وندمتى انك عرفتيه وليه؟؟؟

drunken drunken
هاجر

هاجر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالخميس 10 ديسمبر 2009, 3:21 am

ابن عمي Laughing وعشلن هو انسان مستفز
سؤالي
مين اكتر حدمن الدكاتره بتحبيه وليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
shosho16

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالخميس 10 ديسمبر 2009, 7:49 am

دكتورة هناء كريم بجد دكتورة راائعة استفدت منها كتييييييير وبحب اوى فيها البساطة و الحب..................
دكتورة منال بهنس ايضا رااااااائعة لان بجد هى بتفكرنى بأمى اوى وهى بتحبنا كلنا زى اولادها بالضبط وطريقتها حلوة اوى فى الشرح...........
دكتورة سحر صلاح لانها بجد دكتورة رااااااااااائعة وجميلة ودخلت قلبى من اول محاضرة وشرحها برضو راااااااائع............
دكتورة ايمان محمود برضو جميلة وانيقة اوى وحبيتها جدا لان شرحها برضو جميل ..................
انا عارفة ان انا ذكرت اكتر من واحدة بس والله العظيم كل الدكاترة دول بعزهم اوى وليهم مكانة خاصة فى قلبى وهافضل افتكرهم على طوووووول مهما طال الزمان
السؤال
ايه هو شعورك لما يعدى عليكى عيد ميلادك ومحدش يفتكروا خاااااااااااااااااااالص حتى اقرب الناس ليكى(انا حسيت اوى الموضوع ده فى عيد ميلادى وفكرت يا ترى لو مكنش حد افتكر كان هيبقى رد فعلى ايه ؟) ؟؟؟؟؟؟؟ بكل صراحة
إيناس عبد الحميد (نوسة)

إيناس عبد الحميد (نوسة)

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالسبت 12 ديسمبر 2009, 12:50 am

اعتقد دى صعبة اوى انها تحصل بس لو حصلت هحس بزعل كبيييييييييير يعنى كل اللى بحبهم وبيحبونى كدة يطلعوا فشنك
هتبقى صدمة اكيييييد

سؤالى مين اكتر حد بتحمدى ربنا ان القدر عرفك بيه
shosho16

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالسبت 12 ديسمبر 2009, 4:09 am

هى الحقيقة مش واحدة بس هما اكتر من واحدة بجد بحمد ربنا ان انا عرفتهم واتجمعنا معا على حاجة ترضيه انا عرفتهم من حوالى خمس سنين لكن ارتبطنا ببعض اوى كأننا نعرف بعض من خمسيت سنة واحنا سبحان الله حياتنا الاسرية متشابهة يعنى عاملين زى الاخوات بالضبط ...........احنا بجد بنحب بعض حب بجد مش حب مصالح وهو ده اللى رابطنا لغاااااااااااااااية دلوقتى وان شاااااء الله لنهاية العمر .............
السؤال
ايه اكتر موقف حصلك فى حياتك حسيتى بلطف ربنا عليكى اوى؟
EMY

EMY

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالإثنين 14 ديسمبر 2009, 10:11 pm

اكتر موقف حسيت بيه بلطف ربنا هو تعب ماما لكن الحمد لله
مين اكتر حد عرفتيه اثر فى حياتك؟
نوسة

نوسة

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالإثنين 14 ديسمبر 2009, 11:12 pm

المستر بتاعى فى الثانوية العامة فهو قدوة ليه فهو معملته لينا كأنه صديق اكتر حد محترم شوفتو study
ا

مين اكتر مغنى قديم بتحبيه؟ confused
هاجر

هاجر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 15 ديسمبر 2009, 12:40 am

حلم طبعا Razz

سؤالي:
مين اكتر حد نفسك تشوفيه غير انا طبعا Smile
shosho16

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 15 ديسمبر 2009, 1:23 am

نفسى اوىىىىىىىىىىىىى اشوف الرسول فى المنااااااااااااااااااام ويحضنى ويطبطب عليا ويكلمنى ويقولى انه بيحبنى اوى وان ربنا راضى عليا ..............
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
السؤال
هتعملى ايه لو شوفتى حد اساء ليكى فى الماضى صدفة فى الشارع هتسلمى عليه ولا تتجاهليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هاجر

هاجر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 15 ديسمبر 2009, 2:24 am

هسلم عليه

شهر العسل تتمني تقضيه فين؟
shosho16

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالأربعاء 16 ديسمبر 2009, 2:47 am

اتمنى اقضيه فى شرم الشيخ او الغردقة
السؤال
لو كنت معجبة بحد معين بس بينك وبين نفسك وهو مش عارف وبعد كده سمعتى انه خطب واحدة ايه شعورك لما تسمعى الخبر ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوسة

نوسة

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالسبت 19 ديسمبر 2009, 3:35 am

هضايق شوية لكن هو دة المتوقع لان هو اصلا مش يعرف بالاعجاب دة

نفسك يكون فرحك بليل ولا الصبح فى فيلا Rolling Eyes I love you Rolling Eyes
هنودة27

هنودة27

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصرااااااااااااااحة   لعبة الصرااااااااااااااحة - صفحة 2 Emptyالسبت 19 ديسمبر 2009, 6:43 am

نفسي يكون الصبح

الله ابدا ادور عالعريس من دلوقتى ههههههههههههههههههه

سؤالى؟؟؟؟

ياترى بتقدرى تتحكمى فى اعصابك ولا بتتنرفزى بسهولة؟

لعبة الصرااااااااااااااحة
صفحة 2 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» لعبة حلوووووة اسمها لعبة ((( الأمبراطور )))
» لعبة حلوووووووووووووووووووووة
» لعبة الاعترافات
» لعبة الصراحة
» لعبة جديدة