منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!

نفيسة يوسف احمد
jusy
اسراء
حسناء
romny
boose
bosy
zandy
امونة
القلب الطائر
NOUSA
توتة
saso2009
سمكه الجميله
sheko fego
fozdoaa
pondoaaa19
simsima
manga
عاشقة الرحمن
beauty
25 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
حسناء

حسناء

مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!   مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Emptyالإثنين 27 أبريل 2009, 3:36 am

يااااااااااه ياbeauty
ايه ياحببتى الرومانسية دى
دا هدوء نفسى واستقرا رما بعده شيئ تانى
صراحة انا تخيلت انى فى الرومانسية والهدوء دا
بس مش عاوزة اقولك ايه اللى حصل Laughing
اسراء

اسراء

مُساهمةموضوع: رد: مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!   مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 28 أبريل 2009, 12:54 pm

مدينه الملاهي دي معموله عشان لوحد زهقان من مراته مثلا ياخدها يفسحها فيها هايفسحها للابد
وبالمناسبه دي عايزه احكيلكم حكايه وانا مخطوبه خطيبي اخدني علي الملاهي انا ماكنتش عايزه اروح بس هو اصر وشوفو اللي حصل فضلنا قاعدين شويه في الاستراحه ويقوللي ياللا نركب حاجه اقوله استني شويه كنت مخضوضه شويه وبعدين رحنا علي الالعاب ركبنا وانا كنت فرحانه جدا وماكنتش خايفه كنت مستمتعه اوي هوبيبصلي ويضخك علي ضحكي ومستغرب اني مش خايفه انا ماعرفش انه خايف وبعدين رحن ا علي اللعبه اللي في الميه بتخطف القلب بس ممتعه اوي وكل شويه اركبها واخر مازهق قالي اركبيها لوحدك لان قلبه كان هايقف ورحنا علي قطرالموت ونفسي اركبه وقولتلو ياللا قاللي والله لوايه انا مستغني عن عمري ماهركبهاش وماركبنهاش واحنا خلاص ماشين لقينا لعبه شكلها سهل قولنا هانجربها وفي واحده بس ركبت معانا وجوزها مارضيش يركب وقاللها اركبي ياحبيبتي دي حلوه اوي والمفاجأهانها كانت صعبه اوي هي بتصرخ وتقول ماشي ياهشام دي سهله وخطيبي ماسك اوي ومابينطقش وخايف جدا انا بقا اشوفها واشوف خطيبي امووووووتمن الضحك وجوزها يقول للراجل اتوصي بيهم اوي شكله كان زهقان منها اوي ولما نزات عملت معاه مشكله وخطيبي فضل فتره مايتكلمش وقاللي
غلي فكره انا كنت واخدك غشان تخافي وتتحامي فيا لكن فضل يضحك وقال انا اللي كنت بتحامي فيكي
ودا كان يوم جمييييييل عقبالكم انتو كمان شكرا يابيوتي فكرتيني بلحظات جميله
http://www.way2allah.com/
jusy

jusy

مُساهمةموضوع: رد: مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!   مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Emptyالسبت 30 مايو 2009, 1:24 am

اما المش هدوء نفسى شكله ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
انا دوخت خالص
شكرا
jusy
beauty

beauty

مُساهمةموضوع: رد: مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!   مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Emptyالإثنين 06 يوليو 2009, 9:38 am

ميرسى ليكو يا بنات على المرور الجميل ده

وردك جميل اوووى يا اسراء .. وتعيشى وتفتكرى يا قمر

lol! lol!
نفيسة يوسف احمد

نفيسة يوسف احمد

مُساهمةموضوع: رد: مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!   مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Emptyالسبت 11 يوليو 2009, 10:23 pm

مايخافوا يطيحو
نفيسة يوسف احمد

نفيسة يوسف احمد

مُساهمةموضوع: رد: مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!   مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Emptyالسبت 11 يوليو 2009, 10:25 pm

مايخافوا يطيحو
امولة الصغيرة

امولة الصغيرة

مُساهمةموضوع: رد: مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!   مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 15 يوليو 2009, 3:32 pm

يا ماما ! دي اكيد اسمها مدينة الموت مخيفة اوي
hebakhaled

hebakhaled

مُساهمةموضوع: رد: مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!   مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Emptyالأحد 26 يوليو 2009, 4:23 am

اه فعلا رومانسيه وهادئه اوي لدرجة الملل والموت
مرسي ليكي يا beauty
amooooola

amooooola

مُساهمةموضوع: رد: مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!   مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Emptyالخميس 30 يوليو 2009, 8:58 pm

فعلا اعصابي ارتاحت لما شفت الرومانسيه والهدو ده كله بس انت مش شايفه ان الهدوء كان مبالغ فيه شويهمدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 3lpv0psadcxdcd754wp
لؤلؤة

لؤلؤة

مُساهمةموضوع: رد: مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!   مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 11 أغسطس 2009, 6:35 am

هههههههههههههههههههه هو العمر بعزءة
انا مش مستغنيةعن نفسى بس فعلا رومانسية جداااااااااااااااا روحيها انتى بقى عشان تهدى اعصابك

مدينه ملاهى رومانسيه .. مصممه للهدوء النفسى والاستقرار !!
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» علامات الاضطراب النفسى لدى الاطفال
» صور حب صور رومانسيه
» خواطر رومانسيه..............
» اروع اشعار رومانسيه
» عبارات رومانسيه لزوجك............