منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

emaaa
SNOOPY
د. محمد عطا
طيور الجنة
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
طيور الجنة

طيور الجنة

قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت 06 مارس 2010, 8:43 am

ايه رايكم

لو يبقي في قسم في المنتدي عن التنمية البشرية[color=red][/color]

ونضع فيه مقلات عن التنمية البشرية
وبور بوينت توضيحي
وكمان فيديو
ولقاءات
ونعرف التنمية البشرية ونستفيد من خبرة العلماء فيها

صدقوني ديه حاجة مهمة وممتعة جدا وتخلي عندك ثقة وهدف وطعم للحياه وللنجاح وياريت تتحقق

ويبقي في قسم للتنمية البشرية
اتمني ان كل المنتدي يشارك في الاستفتاء والدكاترة الافاضل ياريت يشاركوا
وانا عندي بعض الحاجات اللي ان شاء الله هقول هالقولها لكم بس ساعدوني وخلوا في تنمية بشرية في المنتدي

Idea Idea Idea Idea Idea Idea Idea Idea Idea Idea
Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
د. محمد عطا
Admin
د. محمد عطا

مُساهمةموضوع: رد: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت 06 مارس 2010, 1:10 pm

السلام عليكم
الموضوع مش عاوز استفتاء ولا اى حاجه انا ممكن اضيف لكى قسم فالمنتدى عن التنمية البشرية ولكن اعتقد ان هذه الموضوعات كانت ستقدم ضمن منتدى الخريجين حتى لا يتم تكرار الموضوعات
والاقتراح الان هل يكون المنتدى مستقل او ان يتم تغيير اسم منتدى الخريجين الى اسم منتدى الخريجين والتنمية البشرية
https://kg-cu.ahlamontada.net
SNOOPY

مُساهمةموضوع: رد: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت 06 مارس 2010, 3:16 pm

فكرة حلوة
emaaa

emaaa

مُساهمةموضوع: رد: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت 06 مارس 2010, 3:33 pm

الفكرة جميلة يا طيور الجنة
بجد الموضوع دة مفيد جداً وعايزين نستفيد منة
beauty

beauty

مُساهمةموضوع: رد: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت 06 مارس 2010, 4:09 pm

اعتقد انه يتحول لمنتدى الخريجين و التنميه البشريه افضل بكتير من انه يبقى مستقل

لان اقسام المنتدى كتير ومحتاجه تنظيم بحيث كل قسمين تلاته يبقى تحت منتدى خاص بيه

مش زى ما هو موجود انهم 4 منتديات و جواهم اقساااااااااااااااااااام كتير جداا
amooooola

amooooola

مُساهمةموضوع: رد: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 07 مارس 2010, 12:37 am

هيا فكره جميله بس انا مش شايفهيابيوتى ان المنتدى اقسامه كتيره بالعكس ده انا مشتركه على منتديات اقسامها اكتر بكتيرومنظمه ومن راي ان التنميه البشريه تبقى ايقونه لوحدها لانها مش خاصه بالخريجين بس انا عن نفسي بحب المواضيع دى بس مش بحب افتح منتدى الخريجين
لولي

لولي

مُساهمةموضوع: رد: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 07 مارس 2010, 12:51 am

انا راي انه يكون منفصل عن منتدي الخريجين
طيور الجنة

طيور الجنة

مُساهمةموضوع: رد: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 07 مارس 2010, 1:22 am

اعتقديا د محمد ان يكون التنمية البشرية مستقلة لانها كبيرة ومهمة وتهم الكل
والمفروض تكون مستقلة عن الخريجين حتي لا تدخل الموضوعات في بعضها ويبقي الكل يقبل عليه فهي تستحق الاستقلال والتميز
كما انه سوف يحدث لبس بين الزوار
ولكن في النهاية حضرتك اكبر مني في الخبرة وتعرف اكتر المهم يكون في تنمية بشرية في المنتدي ومش هنتكلم في مكان وجودها مع ان استقلالهالايؤثر علي التنظيم ولا علاقة لها بذلك
ولك مني كل شكر وتقدير علي مجهود حضرتك معنا flower

عدل سابقا من قبل طيور الجنة في الإثنين 08 مارس 2010, 7:06 am عدل 1 مرات
beauty

beauty

مُساهمةموضوع: رد: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 07 مارس 2010, 4:16 am

بصى يا امولا

انا زيك مشتركه فى منتديات تانيه و فيه اكتر من الاقسام اللى عندنا

بس فى فرق .. هناك متقسمين بنظام بمعنى ان عندك المنتدى الواحد فيه قسمين تلاته او اربعه بالكتير

لكن هنا مش منظمه خاااالص .. ديه وجهه نظرى

واذا كنت بقول اننا نضم قسم الخريجين مع التنميه البشريه فوجهه نظرى اننا منكترش الزحمه فى المنتدى ( ااصد النظام )

و بردوا علشان الخريجين بيهتمو بالتنميه البشريه علشان المستقبل واذا كان هينضم فعلا يبقى هيبقى فى وصف سطر تحت القسم بحيث اننا نكتب انه خاص بالتنميه البشريه علشان نمنع اى لبس فى الموضوع

الا اذا هيتم تنظيم المنتدى و يتقسم صح .. ده يبقى نفصل الخريجين عن التنميه البشريه وهينفصل حاجات كتير عندنا غيرها

وياريت ان كلنا نقدم بعض المقترحات فى تنظيم المنتدى واقسامه و معتقدش ان دكتور محمد هيمانع

لان كلنا هدفنا الارتقاء بالمنتدى للاعلى
beauty

beauty

مُساهمةموضوع: رد: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد 07 مارس 2010, 4:23 am

وياريت تقولولى رايك فى المشرفين الكتير اللى تحت كل قسم

هل نقترح على دكتور محمد ان يتم حذف الاسماء ونكتفى بكلمه المشرفين بحيث يبقى مفتوح للمشرفين حريه التصرف فى المواضيع المخالفه بدون ذكر اسمائهم تحت القسم

ولا ايه رايكم فى الموضوع ده لانى شايفه انه عامل زحمه جدااا لان كل قسم فى المنتدى تحتيه نفس الاسماء ؟؟
احلى بنوته

احلى بنوته

مُساهمةموضوع: رد: قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء 10 مارس 2010, 12:08 am

انا شايفه ان عمل قسم للتنميه البشريه مهم جدا ولكن ياريت يبقى خريجين وتنميه بشريه علشان
اللى عايز موضوع يكون سهل يلاقيه مش يكون فى تفرعات كتيره ملهاش لازمه

قسم جديد في المنتدي ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عضو جديد ممكن استمر في المنتدي ولا ........................
» سؤال لكل شخص في المنتدي ؟؟
» ايه رايكم
» ايه رايكم ؟؟
» اقسام جديده في المنتدي