منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

برنامج دنيا ودين فى رمضان

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نانا

نانا

برنامج دنيا ودين فى رمضان Empty
مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالخميس 12 أغسطس 2010, 3:59 am

وحضرتك طيب
https://kg-cu.ahlamontada.net/forum.htm
ميرو

ميرو

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالخميس 12 أغسطس 2010, 6:37 am

و انت طيب يا استاذ محمد
رحمة

رحمة

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالأربعاء 18 أغسطس 2010, 12:05 am

ازيك يا ا محمد وكل سنه وانت طيب انا بس كنت عايزه اعرف لو في ميعاد اعاده للبرنامج بيكون امتي وكمان انا عرفت انك بتقدم برنامج تاني اسمه كلام عادي ده كمان بيكوم ميعاده واعادته امتي الساعه واليوم والف مبروك ع البرنامج الجديد ويارب دايما في تالق
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالأربعاء 18 أغسطس 2010, 4:01 am

ازيك يارحمة اخبارك ايه كل سنة وانتى طيبة واشكرك على كلامك الجميل
بالنسبة لبرنامج دنيا ودين هايكون معاده من الساعه 10 مساءا الى 11 مساءا كل يوم ثلاثاء والاعادة الساعه 1 مساءا فى رمضان فى نفس اليوم
اما برنامج كلام عادى ده معاده كل يوم اثنين من 9 الى 10 مساءا فى رمضان والاعادة الساعه واحدة مساء فى نفس اليوم وده برنامج مخصوص لشهر رمضان بس وبستضيف فى كل حلقة فيه 2 من مذعين موجة راديوا
ميرو

ميرو

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالأربعاء 18 أغسطس 2010, 4:31 am

طيب يا baby comm المفروض ان البرنامج بيتذاع دلوقتى انا فتحت الموقع و دوست على استمع الينا و فتح winamp و مش راضى يشتغل و بردو جربت اسمعنا اون لاين مشتغلش
مع ان اول حلقة كان اشتغل معايا و سمعت الحلقة فياريت بقى تقولى اشغلة ازاى
و سورى انى طولت عليك و كل سنة و انتم طيببن
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالأربعاء 18 أغسطس 2010, 4:35 pm

السلام عليكم
انتى ياميرو عملتى كل حاجة صح ازاى مش اشتغل معاكى انتى بعد ما بتضغطى على استمع الينا
بيفضل ثوانى يحمل وبعدين بيفتح winamp وبعد ثوانى بيفتح على طول
حل تانى هو انك هاتلاقى ايقونة فوق اسمها منتدى موجة بجوار الرئيسة وبرامجنا وكده
اول ماتضغطى على ايقونة منتدى موجة هايفتحك المنتدى وكمان هايفتح الراديو على طول من غير winamp واشكرك على اهتمامك
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالجمعة 20 أغسطس 2010, 4:44 pm

نسيت اقولكم ان المواعيد دى فى رمضان بس
وبعد كده دنيا ودين كل يوم ثلاثاء من 7 الى 8 مساء
ميرو

ميرو

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالأربعاء 25 أغسطس 2010, 5:19 am

حلووووووو اووى الحلقة بتاعة النهاردة يا baby comm و عرفت منة معلومات حلوة و حاجت مكنتش اعرفها و هو الشيخ دة هو الى هيبقى موجود الحلقة الى جاية و لاواحد تانى
و ميرسى ليك
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالأربعاء 25 أغسطس 2010, 6:53 pm

السلام عليكم
احب اشكرك ياميرو على كلامك الجميل ويارب دايما الحلقات تعجبك على طول بس انتى تابعينا كل اسبوع
اما بخصوص سؤالك عن الشيخ فاحب اقولك ان الشيخ/ سامح -دايما هو ضيف البرنامج يوم الثلاثاء معايا وهو فعلا
رائع وانا شخصيا باستمتع وباستفيد منه
رحمة

رحمة

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالجمعة 27 أغسطس 2010, 11:05 am

ازيك يا ا محمد كيف خالك كنت عايزه اسالك انت متاكد ان في فعلا اعاده للبرنامج الساعه 1 انا استنيت اسمعها لكن لحد بعد 1.5 كانت اغاني متواصله
رحمة

رحمة

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالجمعة 27 أغسطس 2010, 11:06 am

ازيك يا ا محمد كيف خالك كنت عايزه اسالك انت متاكد ان في فعلا اعاده للبرنامج الساعه 1 انا استنيت اسمعها لكن لحد بعد 1.5 كانت اغاني متواصله
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالجمعة 27 أغسطس 2010, 8:30 pm

ازيك يارحمة
البرنامج بيتعاد مرة تانى الساعه 2 بالليل0 كمان اللى بيحدد معاد الحلقة المخرج بتاعها علشان كده
ممكن يكون فى تعديل فى الاعادة دايما
عموما الحلقة بتتعاد الساعه 2 بالليل فى نفس اليوم
baby comm.

baby comm.

مُساهمةموضوع: رد: برنامج دنيا ودين فى رمضان   برنامج دنيا ودين فى رمضان Emptyالأربعاء 01 سبتمبر 2010, 10:17 pm

ايه رائكم ياجماعة بما اننا فى العشر الاواخر من شهر رمضان المبارك وطبعا مستنين فيها الليلة الكبيرة والعظيمة ليلة القدر
ايه رائكم نعمل استطلاع راى او استفتاء بنا وكل حد فينا يقولنا فى اخر شهر رمضان الكريم
امتى وصلوكوا الاحساس ان فى يوم من الايام الوترية فى العشر الاوخر كان هو ليلة القدر

المطلوب منكم تقولونا حسيتوا امتى ان اليوم ده هو ليلة القدر وليه الاحساس ده جالكم فى اليوم ده بالذات
كمان تقدورا تكلمونا او تبعتولنا رسائلك فى برنامج دنيا ودين فى محطة موجة الاذاعية على الانتر نت
يوم الثلاثاء7/9/2010
www.mogaradio.com
moga@mogaradio.com
46073382
ايه رائكم

برنامج دنيا ودين فى رمضان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لماذا نحن ناقصات عقل ودين
» هسألك ..يا دنيا...؟
» رمضان كن ولا تكن
» رسائل رمضان
»  ((((((((( مفاحات رمضان )))))))))))))))))