منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سحر
لؤلؤة الشرق
عاشقه الطفوله
mahgora
حسناء
أميرة
القلب الطائر
نانا
فتاة القران
manga
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
لؤلؤة الشرق

لؤلؤة الشرق

عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين 11 مايو 2009, 1:11 am

أنا عاوزة أعرف حلمك إية يا سحر ................
وماتتأخريش في الرد ..........................................يالا بسرعة
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين 11 مايو 2009, 12:32 pm

ياسلام عليكي يالؤلؤه انا بحب اللون النبيتي الغامق جداااا بس بحب اللون اللي قولتلكوا عليه كمان قوووووووووووووي
وياله بقي ياسحوووووووووووور قولي احلامك بس من غير متقعدي تفكري قبلها قوللنا كل اللي في قلبك ومتخبيش علينا حاجه
واتمني كمان من اصحابي بسنت وريهام وغاده وفاطمه و..............وكل الناس اللي اعرفهم ويعرفوني يكتبلنا احلامهم في يوم فرحهم بس بسرعه ومينفضوووووووووووووووش
http://manga21.ahlamontada.com/
لؤلؤة الشرق

لؤلؤة الشرق

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين 11 مايو 2009, 10:37 pm

شكرا ليكي يا manga Smile
سحر

سحر

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 13 مايو 2009, 2:42 am

ميرسي جدا يا مانجة ويا لؤلؤة على التشجيع ده وبجد وبدون ما أفكر اقوللكم أنا نفسي موووووووووت في راجل بمعنى الكلمة يكون ملتزم مش متزمت وحنين وواهم حاجة انه يكون حساس علشان من غير ما اتكلم يحس بيا ويكون وسيم حاجة كده طول بعرض ومش لازم غني بس يحبني ويوم فرحنا اعتقد انه خاص بينا احنا مش لازم بهرجة اللي عايز يفرح لنا هيفرح حتى لو سكيتي ونفسي جدا فستان الخطوبة يكون لونه روز او موف فاتح قوي والبدلة بتاعته تبقى رصاصي والكرفاتة موف غامق ويوم الفرح الفستان يكون سمبل بس منفوش والطرحة مش سبانش علشان متبينشي رقبتي والميك اب خفيف ونرقص سلو على ميوزيك مش اغنية وممكن الفرح كله يبقلى بس ميوزيك هادي ماعدا الزفة طبعا طولت عليكم
نسيت اقوللكم اني احب جوزي يكون اسمر اسمر مش صومالي يعني هههههههههههههههههههه
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 13 مايو 2009, 6:04 am

يا سلام علي احلامك يا سحر بس علي فكره ممكن تلبس اسبانش مش تبني رقبتك ده تبع لبسك وفستانك
المهم انتي مختارتيش مين العروسه اللي بعدك ياله اختاري بسرعه
سحر

سحر

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالجمعة 15 مايو 2009, 6:07 pm

ميرسي ليكي جدا يا مانجة وانا ارشح زاندي لو ممكن او اميرة او ايمانو او بيوتي اللي تلحق بقى وبجد ميرسي ليكي يا مانجة على احلام البنات اللي بتساعدي في انهم يعبروا عنها
manga

manga

مُساهمةموضوع: يابيوتي ويا ايمانو ويا زاندي ويا كل بنات المنتدي محدش رد علي سحر ادخلوا العبوووو   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 21 مايو 2009, 10:25 am

يابنات انتو روحتوا فين الامتحانات خدتكم قوي كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
ياله كل واحده فيكم ياريت تقولنا حلمها ايه؟ وتلعب اللعبه
اهو نفك عن نفسنا شويه وعلي راي منير
لو بطلنا نحلم نمووووووووووووت
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين 08 يونيو 2009, 3:31 pm

اايه يا بنات انتو روحتو فيييييييييييييييييييييييييييييييين؟ ياريت اي بنت تدخل تعتبرنا اخترناها وتقرا شروط اللعبه وتلعب وتعرفنا
zandy

zandy

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين 08 يونيو 2009, 4:58 pm

ميرسي ليكي مووووت يا سحر وانا نفسي فستان الخطوبة يكون لونه فوشيا هو مافيش حد هيتوقع اللون ده بس هيبقي تحفة تحفة لو كان زي اللي في بالي وكمان الفوشيا علي اللي لون بشرتهم فاتح بيبقي تحفة اما فستان زفافي ان شاء الله انا مش عايزة خالص خالص الحجات الصك اللي نازلة علي واسع وفي نفس الوقت برضوا بكره الباضيهات الكارينا مووت لانها بتبوظ شكل الفستان علشان كده هعمل الكمام نازلة علي واسع و هو نفسه يكوون منفوش.........واحب اسجل اعجابي مووت بالالوان اللي اختارتها سحر لاني بعشق الالوان دي بجد
سحر

سحر

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 24 يونيو 2009, 9:45 pm

حلمك جميل قوي يا زاندي وبجد ميرسي ليكي جدا وانا ماتخضتش من اللون ولا حاجة اولا لاني مؤمنة جدا ان كل واحدد بيضفي الطابع الخاص بيه ع الحاجة مش هي اللي بتضفي طابعها عليه حاجة تانية علشان انا عارفاكي وعارفة استايل لبسك وعارفة انه هيبقى حلو عليكي يا قمر وميرسي اولا واخيرا بعد ربنا لمانجة
بالمناسبة انتي فين يا مانجة
زاندي نيابة عن مانجة باطلب منك ترشحي واحدة بعديكي
سلالالالالالالالالالالالالالالالالام
I love you
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 يونيو 2009, 4:36 am

انا هنا يا سحوووووووور بس يظهر ان البنات مش عايزيييييييييييييين يتجوزواااا
والله وادينا بنوسع مكان لغيرنا اللي مش عاوزه توسع لعرائس المنتدي اللي علي حق
اللي عبروني وشاركو في الموضوع ويارب كلكوا تكونوا احلي عرائس وتشاركووووووووووووووا في الموضوع اصل انا بحب الموضوع ده جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انا في انتظار احلي عروسه ومش هختار حد اللي تدخل تقووووووووووووووووول علي طووووووووووووول
إيناس عبد الحميد (نوسة)

إيناس عبد الحميد (نوسة)

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 25 يونيو 2009, 9:49 am

انا هقلكم بصوا بقى
انا فى الخطوبة ان شاء الله عاوزة الفستان كب روز فااااااااااااتح ومطرز بالبنفسجى الغامق وهكون محجبة ان شاء الله والطرحة اعملها اسبنش بس تكون بشكل جديد ومختلف والاكسسوارات تكون باللون السيلفر
والميكب يكون هادى بس مش اوى لانى عروسة بس اهم حاجة يكون موضح العين
والكوشة عاوزاها طقة يعنى عايزة اعمل حاجة جامدة متكونش اتعملت قبلى ولا تتعمل بعدى ههههههه بس لسة محددتش ايه شكلها بالظبط وطبعا اكيد هرقص وارقص سلو على غمض عينيك لمجد القاسم واغنيله بحبك لجنات

اما الزفاف ان شاء الله مش عاوزة الفستان ابيض سادة عاوزة ادخل فيه بنفسجى او روز او تركواز وبرده اددخله فى الطرحة والبوكيه وارقص سلو على اغنية الفرح لمحمد نور بس مش هرقص تانى لانى هكون بعيط عشان هسيب ماما وبابا واخواتى
معلش طولت عليكم بس اصل اللعبة عجبتنى وميرسى يا منجة على افكاااااارك
عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 1238690883
لؤلؤة الشرق

لؤلؤة الشرق

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالجمعة 26 يونيو 2009, 6:04 am

انتي بجد خطيرة يا نوسة حلمك جميل أوي
إيناس عبد الحميد (نوسة)

إيناس عبد الحميد (نوسة)

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالجمعة 26 يونيو 2009, 8:22 pm

ميرسى يا لؤلؤة من زوقك والله
angel baby

angel baby

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 01 يوليو 2009, 12:55 am

انا بقى هغمض عينى واعيش ف حلمى وهحكيلكوا

بصوا بقى اولا الفستان انا عايزه لونه يكون غريب بس ف نفس الوقت يكون من الالوان اللى بحبها ويكون

مجسم وبكلوش من تحت والاكسسوارات عايزاها تكون لونهاسيلفر بس مش تكون كتير والفستان يكون هادى

جدا اما تسريحة شعرى ف انا هكون محجبة ف خطوبتى ان شاء الله وبالنسبه لمكياجى انا عايزاه يكون

هادى اوى وعايزه الكوشه تكون كلها بالورد الاحمر والابيض وتكون حاوليا شموع كتيييييييييير وتكون

القاعة كلها كده وعاوزة ارقص مع خطيبى سلو ع اغنية بعترف لعمرو دياب واغنية طول ما انت معايا

لمجدى سعد ده غير انى طبعا ف اليوم ده مش هبطل رقص بس يارب حلمى ده يكون مع من اتمناه
angel baby

angel baby

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 01 يوليو 2009, 12:57 am

انا لبيت الدعوة اهوة يا مانجة

بس معلش جت متأخر شويه عقبال

البااااااااااااااااااااااااقى
أطياف

أطياف

مُساهمةموضوع: عروسة كلية رياض الأطفال   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 01 يوليو 2009, 1:14 am

سلام عليكوووووووووووووووووووووووووو
[ممكن ألعب معاكو؟ Smile

أأنا عملت الخطوبة وكنت لابسة فستان تركواز بس هادى
وونفسى ألبس يوم الزفاف فستان أبيض داخل فيه موف أو تركواز أو فوشيا
ووعاوزة أرقص سلو على أغنية سامعة
ويكون عريسى لابس بدلة لونها أسود والكرافتة أبيض
تقبلوا مرورى I love you
أطياف

أطياف

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 01 يوليو 2009, 1:16 am

آه نسيت أقول إنى هكون إن شاء الله محجبة لكن هغطى رقبتى
manga

manga

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 02 يوليو 2009, 7:48 pm

الف شكر علي مشاركتك يا اطياف واتمني مشاركتك دايما واشوفك احلي عروسه في الدنيا
بس مقولتيش ترشحي مين بعدك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أطياف

أطياف

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالخميس 02 يوليو 2009, 8:21 pm

أرشح سارة سلامة لو موجودة
سحر

سحر

مُساهمةموضوع: رد: عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالإثنين 06 يوليو 2009, 6:52 pm

جميل يا اطياف وربنا يتم لك بخير يا رب وانا كمان بارشح سارة سلامة ومنورة يا مانجة

عروسه كليه رياض الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال مهم لكل دكتور في كليه رياض الاطفال
» توحيد كلمة طالبات كليه رياض الاطفال نحو مطالب واحده أرجو المشاركة
» طالبات كليه رياض اطفال يطالبون باقاله دكتور ناهد حطيبه
» مجلة رياض الاطفال :)
» من بنات رياض الاطفال