منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مرتبك كام (بصراحة)

Magda amaar
اسلام ابو سالم
eslam mohamed
amooooola
3ola
beauty
crazy_hager
manar*sayed
memaia
manga
ehsan
ميرو
نديم
hebakhaled
moro
19 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
moro

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالسبت 15 أغسطس 2009, 11:26 pm

يا دفعة 2009 يا قمرات ازيكم عاملين ايه و حشانى ايامكم طبعا فى مننا كتير اتجوزوا وناس تانية زى حلاتى كده اول ماخلصوا دوروا على الشغل مبروك لكل اللى لقه فرصة و ربنا يسهل للى لسه المهم يا جماعة كل اللى اشتغلت ياريت ممكن تقلنا مرتبها كام وفى اى منطقة و انا هابدا
انا كتبت عقد ب 320 فى مدرسة بشبرا
moro

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالإثنين 17 أغسطس 2009, 9:24 pm

هو ياجماعة كلكم مخللين فى البيت و لا ايه
hebakhaled

hebakhaled

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالثلاثاء 18 أغسطس 2009, 7:51 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الف مبروك يا قمر ع الشغل
انالسه في تانيه ادعيلي بقي اخلص زيك ان شاء الله
بس انتي دمك خفيف وان شاء الله حد يرد عليكي
بس ممكن يكونو اشغلوا اه بس مش عندهم نت
يلا معلش وممكن جدا يكونوا اتجوزا
هههههههههههههههه
نديم

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالثلاثاء 22 سبتمبر 2009, 8:26 pm

انا من خريجات 2009 ولسه بدور على شغل بس كل أصحابى الى اشتغلوا مرتباتهم ما بين 250 و300 مشفتش حد اشتغل بمرتبات زى الى كنت بسمع عنها 700 و1000 مثلا بس الحق يقال فى مدارس بالمرتبات دى بس فى أكتوبر واماكن بعيده وربنا يوفق الجميع
ميرو

ميرو

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالسبت 26 سبتمبر 2009, 6:18 am

انا من راى نديم و دة الكلام الى انا سمعتة فعلا ان المرتبات بتكون فى حدود 150 لحد 350 و يا رب الى بيدور على شغل ربنا يوفقة و يوفقنا كلنا
ehsan

ehsan

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالجمعة 30 أكتوبر 2009, 3:39 pm

ظ??????????????????????????????????
manga

manga

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالجمعة 30 أكتوبر 2009, 3:45 pm

--------------------------------------------------------------------------------

ازيكم كلكم يا بنات وخصوصا خريجات 2009 بجد والله كلكم وحشتوني انا اشتغلت في مدرسه في زهراء مدينه نصر جمب بيتي والعقد 9 سنين والمرتب 450 يعني الحمد لله علي كل حاااال
http://manga21.ahlamontada.com/
memaia

memaia

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالأحد 29 نوفمبر 2009, 6:46 am

هاى مانجه بجد وحشتينا ووحشتنا موضوعاتك كتييييييييييييييييييييير
انتى اسمك ايمان؟؟؟؟؟؟؟؟
كان نفسى اعرفك وانتى فى الكليه من قبل ماتتخرجى
انا باه فى رابعه ادعيلى يامنجايه انى اتخرج على خير واحصلكو فى حكايات الشغل دى
يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين انا وكل زميلاتى فى الدفعه
manar*sayed

manar*sayed

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالثلاثاء 01 ديسمبر 2009, 12:30 am

وحشتونى اوى يا كل اصحابي
وحشتنى الكليه جداااااااااااااااااااااااا
انا بقي اشتغلت الحمد لله ف مدرسه تجريبي قريبه منى برضو
وبما انها تبع الحكومة ف مرتبها ف الاول لسه ف حدود 150 ويمكن اقل
الحمد لله ع كل حال
Neutral
crazy_hager

crazy_hager

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالأربعاء 24 فبراير 2010, 3:03 am

مساء الخييييييييييييييييييييييييييير انا ع فكرة مش دفعة 2009 انا دفعة 2004، وعلى فكرة انا بدأت بمرتب اكبر من كده في 2004 بس وبالتأكيد أكبر من كده دلوقتي بس ممكن انتو مش بتطوروا من نفسكوا علشان تحسنو من رواتبكو، كمان المدارس بتهتم بالمدرسات الي بتطور نفسها اكتر من المدرسات الي عندها خبرة، وبصراحة انا مصدومة جدا من الرواتب الي انتو قولتوها دي بس ان شاء الله ربنا معاكو وتحصلو على رواتب اعلى، آه انا ع فكرة باخد في حدود 2000
ميرو

ميرو

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالأربعاء 24 فبراير 2010, 4:01 am

ممكن اشترك فى الموضوع دة انا لسة بدرس فى الكلية سنة تالتة انا عايزة اسالcrazy_hager نطورمن نفسنا ازاى
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
beauty

beauty

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالأربعاء 24 فبراير 2010, 9:05 pm

على ما اعتقد اننا ندخل الوسائل المتطوره فى تعليمنا للاطفال

يعنى ممكن ندخل الوسايل اللى طلع عنينا فى عمايلها فى الكليه ونستخدمها مع الاطفال لما نشتغل

اعتقد هوا ده التطوير فى التعليم و طبعا نستخدم الكمبيوتر لانه بقى يلفت نظر الاطفال جداا

بس احب اعرف من الخريجات بيدخلوا ايه تانى غير الحاجات اللى انا قولتها ديه ؟!
crazy_hager

crazy_hager

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالخميس 25 فبراير 2010, 1:57 am

أنا قصدي تطوري نفسك يعني تطوري تفكيرك، تعرفي ازاي تخلي نفسك معلمة مختلفة عن كل المعلمات الي اتخرجوا من الكلية، مش تركزي على الوسيلة ، الوسيلة طبعا مهمة في التطبيق بس انا عوزاكوا تفكروا ازي تخلو المدرسة الي انتو بتقدمو فيها لما تيجي تفاضل بنكو وبين غيركو تختاركو انتوا، يعني انا مثلا اخدت كورسات انجليزي في المعهد البريطاني، وده خلا المدارس الانتر ناشونال بتطلبني، كمان اخدت طبعا كورسات كمبيوتر، انا لما قولت تطوروا نفسكوا كان قصدي ازاي تطوروا السي في بتاعكوا لأن ده الي بيترك الانطباع الاول وربنا يوفقكوا يارب Laughing
beauty

beauty

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالخميس 25 فبراير 2010, 2:46 am

صح الكلام

واحنا مختلفناش كتير لانى بقول نستخدم الكمبيوتر و انتى قولتى ناخد كورسات كمبيوتر

و طبعا اللغه ديه شئ رهيب .. الكل بيعتمد عليه فى الوقت الحاضر

والدكاتره فى الكليه بيركزوا عليه اوووى وبيقولولنا كتير عليه

ف ان شاء الله خير ونشتغل بمرتب كويس
moro

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالخميس 25 فبراير 2010, 3:53 am

طيب يا كريزى هاجر مهو مكان المدرسة بيفرق يعنى لو المدرسة ناحية اكتوبر او التجمعات او طريق مصر اسمعالية او فى اى منطقة من المناطق الجديدة بيكون المرتبات اعلى بكتير من المدارس اللى فى المناطق التانية القديمة
3ola

3ola

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالجمعة 26 فبراير 2010, 4:06 am

السلام عليكم ورحمته الله وبركاته
[علي فكره انا دفعه 2004 واشتغلت اول متخرجت يعني بقالي 5 سنين ولسه في نفس المدرسه
بس المرتبات ياجماعه في المدارس الخاصه مش قد كده
والواحد علشانم ياخد مرتبات حلوه لازم يروح المدارس المحترمه في التجماعات وكلها مدارس بعيده ومش مناسبه لينا كبنات يعني ان احنا نروح شغل في اماكن بعيده

:flo[cewer: flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower
flower flower flower flower flower flower flower
flower flower flower flower
flower flower
crazy_hager

crazy_hager

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالأربعاء 03 مارس 2010, 12:23 am

بصو هو في الاول و في الآخر موضوع الشغل ده بيكون رزق من عند ربنا، بس على فكرة انا مدرستي مش بعيدة بس دي مش اول مدرسة اشتغلت فيها بالأول مدرستي كانت بالرحاب بس انا دلوقتي شغلي في مدينة نصر يعني الحمد لله قريبة، انتو بس متفكروش كتير وبلاش تحسبوها أوي كده ، اعملي ال عليكي وربنا هيبعتلك نصيبك، طبعا قصدي نصيبك في الشغل علشان دمغكوا مش تروح لبعيد Laughing
amooooola

amooooola

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالخميس 04 مارس 2010, 7:34 am

ربنا يوفقكم ويوفقنابعدكم في الشغل والمرتبات بتاعت معلمات الرياض تعلى وتعلى والشغل بتوفر امين
ساكتين ليه قولوا امين ولا انت عجابكى قاعده بتكم
crazy_hager

crazy_hager

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالجمعة 05 مارس 2010, 5:22 pm

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين يا رب العالمين، يسمع من بقوك ربنا
eslam mohamed

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالأربعاء 24 مارس 2010, 7:42 pm

المرتبات فى المدرسة الحكومية العقد الجديد 339 كويسة الحمد لله بعد اندمتحان الكادر هنعلى شوية وربنا يوفق الجميع
اسلام ابو سالم

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالجمعة 09 يوليو 2010, 3:58 am

هاى انا بقة مختلفة عنكم خالص انا دفعة 1999ولسة يا دوب مشتغلة من سنتين والسنة الى فاتت خد العقد المميز الحمد لله على كل حال على فكرة انا من الغربية ومرتبى فى اول سنة كان 105 وزاد بقى 331 الحمد لله
اسلام ابو سالم

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالجمعة 09 يوليو 2010, 4:00 am

يا ريت حد يساعدنى معرفة التحضير الجديد
Magda amaar

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالسبت 02 أبريل 2011, 1:38 am

جرى ايه يا جماعة ايه الاحباط ده ؟ انا 2009 واول مااشتغلت كنت باخد 500 جنيه ودلوقتى غيرت مكانى وبقيت باخد 700 وعلى فكرة الحكاية مش متوسط مرتبات الحكاية تأهيلك وتسويقك لنفسك والحكاية دى للأسف كتير مننا مش بيعرف يعملها كويس يا بنكسف يامبنعرفش نكلم ونعرض نفسنا كويس
moro

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالخميس 19 مايو 2011, 4:57 pm

طب بتشتغلى فين يا Magda amaar
Magda amaar

مرتبك كام (بصراحة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مرتبك كام (بصراحة)   مرتبك كام (بصراحة) Emptyالسبت 21 مايو 2011, 12:18 am

يا ستى انا دلوقتى ماسكة ادارة حضانة فى الهرم وهى نواة امؤسسة تعليمية وتربوية متميز جدا وعلى فكرة احنا بتفتح فرع جديد اكبر وعايزين خريجات واستاف كامل

وبس يا قمر

مرتبك كام (بصراحة)
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
»  يا تري بتستخدم اى قلم بصراحة؟
» بصراحة هاتنتخب اى حزب
» اى جملة ستختار بصراحة
» دة بصراحة موضووووووع يمووت من الضحك
» ليه البنت بتعمل كده فى الولد ؟؟؟؟؟؟ عاوز البنات تجاوب بس بصراحة