منتدى كلية رياض الأطفال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كلية رياض الأطفال

منتدى كلية رياض الأطفال جامعة القاهرة يرحب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)

هند إمبابى
حقل البراعم
أطياف
shosho16
beauty
E0M0E
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
E0M0E

E0M0E

على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالأربعاء 16 فبراير 2011, 6:18 am

انا شوفت راى د/ محمد يا بنات وعجبنى هذا الراى وهو( ابالنسبة للموعد انا راى انا يكون مش اول يوم فى الدراسه يعنى انا راى يكون فى بداية الاسبوع الثانى من الدراسه والاسبوع الاول يكون للتجهيز لهذا اليوم لانى شايف ان لازم نعمل ملصقات للتوعية باليوم وبدعوة الطالبات الراغبات فى الاشتراك وتجهيز ادوات للنظافة والاتفاق مع العمال علشان نشوف حنعمل ايه فى اى مخلفات والغرض الرئيسى فى راى من الاعلان هو التوعية وان الطالبات اللى مش حتشترك تفهم احنا حنعمل ايه وبالتالى تحافظ على الكلية بعد كده لازم نعرفهم اننا حنعيش حياة جديدة وان الثورة هى الفترة الجايه هى ثورة على النفس فى كل شئ ولازم كلنا نتغير وانا اقترح ان يكون يوم اجازة ونيجى كلنا نشتغل يوم علشان الكلية بتاعتنا يعنى زى يوم السبت مثلا لكن اذا كان اليوم مش مناسب فممكن طبعا يكون اى يوم من ايام الدراسة ) خلاص يا بنات قولوا رايكم برضة انا عاجبانى ان التوعية تاخد فترة شوية عشان كمان مش الكل بيجى فى الاول انتوا اية رايكم لو موافقيين يبقى هنخلى ميعاد الساعة 10 فى البرجولة عشان نتعرف على بعض ونشوف هنعمل اية فى اول اسبوع مستنية ردودكم Smile
هاجر

هاجر

على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالأربعاء 16 فبراير 2011, 6:45 am

انا دخت وراكي اتابع فين بالظبط؟

بس ان شاء الله نتقابل ونظم ونكون ايجابين ولو مره في حياتنا

دي البدايه يا شباب
E0M0E

E0M0E

مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالأربعاء 16 فبراير 2011, 6:32 pm

شكرا لكى يا هاجر Smile
shosho16

مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالخميس 17 فبراير 2011, 1:34 am

يا بنات بيقولوا ان الدراسة يوم 26 يعنى اتأجلت اسبوع ..........
يالا كل تأخيره وفيها خيره ............
ماعدنا بقى اول يوم دراسة الساعة 10 ان شاء الله
E0M0E

E0M0E

مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالخميس 17 فبراير 2011, 2:43 am

بجد انتى متاكدة لو كدة هيكون اول يوم دلراسة الساعة 10 فى البرجولة عشان نشوف المقترحات ووضع خطة لتجميل وتنظيف الكلية متفق عليها بينا كلنا عشان نبتدى من الاسبوع التانى او من اخر الاسبوع الاول ونشوف اية المساعدات التى يمكن ان تقدمهلنا الكلية وراى دكتور محمد ودكتورة هند ومشاركتهم معانا فى الموضوع اوك يا احلى بنات I love you
هاجر

هاجر

مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالخميس 17 فبراير 2011, 7:46 am

اوك

ربنا يعين
حقل البراعم

حقل البراعم

مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالخميس 17 فبراير 2011, 8:42 am

انشاء الله على المعاد وفعلا راي الدكتور محمد عطا صح لازم نعمل توعية الأول عشان حتى اللي مبيطلعش على المنتدى يعرف وانا متاكده في ناس كثيرة هتشارك وربنا يوفقنا أجمعين
E0M0E

E0M0E

مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالخميس 17 فبراير 2011, 6:55 pm

ربنا انشاء الله هيوفقنا طالما روحنا جميلة وعايزيين نعمل حاجة جميلة تشرف كل واحدة فى الكلية وبجد انا بحبكم فى الله I love you Smile
هاجر

هاجر

مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالأربعاء 23 فبراير 2011, 5:37 am

احبك الذي احبتتينا فيه Smile Smile Smile
ايمان اشرف حسان

ايمان اشرف حسان

مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالأربعاء 23 فبراير 2011, 6:03 am

اكيد مع راي الدكتور محمد اننا لازم نعمل توعيه الاول وان شاء الله نقدر نعمل كل حاجه ونخلي الكليه احسن واحسن
واكيد زي ما قلتلك اكيد معاكي ان شاء الله
حقل البراعم

حقل البراعم

مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالسبت 05 مارس 2011, 2:58 pm

يا بنات احنا على موعدنا انشاء الله وعايزين كلنا جايين بأفكار ومقترحات لكل حاجة عشان نتفق وندعوا وننفذ
لولي

لولي

مُساهمةموضوع: رد: على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)   على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا) - صفحة 2 Emptyالسبت 05 مارس 2011, 5:48 pm

بس هو اناحاسه ان فيه تخابط ليه
يعني ازاي انا هحصر معاكوا ف البرجوله الساعه 10 و بعديها ف مدرج الثوره الساعه11 هل هتلحقوا تخلصوا ف ساعه و لا ايه و لا انا اللي فاهمه حاجه غلط و لا ايه
يا جدعان حد يرسيني ع بر

على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» لتنظيف عيونك
» على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)
» على اثر الثورة المصرية يلا ننظف كليتنا ( حملة لتنظيف الكلية ها مين هيجى معانا)
» الثورة وقوائم التغيير في الكلية
» الطرق الاساسيه لتنظيف الوجه